پیش بینی یک نماینده درباره مفاد سخنرانی رئیسی در سازمان ملل!

کدخبر: ۵۹۸۶۰۰
اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رئیس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل می‌تواند دستاوردها و حقانیت جمهوری اسلامی و مواضع‌مان را در تمامی زمینه‌ها شفاف بیان کند.
پیش بینی یک نماینده درباره مفاد سخنرانی رئیسی در سازمان ملل!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حسن همتی، با اشاره به سفر رئیس جمهور به نیویورک و سخنرانی در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: حضور رئیس جمهور در سازمان ملل مهم است آن هم در شرایطی که شایعاتی مبنی بر پرونده سازی علیه ایران در سازمان ملل و شورای حکام مطرح می‌شود. رئیس جمهور می‌تواند از مواضع ایران دفاع کرده و گفت‌وگوهایی هم با کشورهای دیگر داشته باشد.

رئیسی امشب به نیویورک می‌‌رود

وی با بیان اینکه طرح مواضع جمهوری اسلامی ایران از سوی رئیس جمهور در سازمان ملل حائز اهمیت است، گفت: ایشان احتمالا مطالبی در دفاع از منافع ملی، انرژی هسته‌ای و همچنین موضوع مربوط به تحریم‌ها بیان می‌کند.

دستور مهم رئیسی درباره حقوق معلمان

همتی ادامه داد: رئیس جمهور می‌تواند با طرح مواضع شفاف ایران و دستاوردهای به دست آمده بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی را نشان دهد. قطعا بیان شفاف مواضع ایران در تمامی زمینه‌ها ارزشمند است. به خصوص برای کسانی که ممکن است تحت تاثیر دروغ پراکنی‌ها علیه ایران قرار گیرند. البته که این شامل آن دسته از کشورهایی نمی‌شود که خودشان عامدانه مطالب کذب علیه ایران را منتشر کرده و شایعه پراکنی می‌کنند؛ کسانی که خودشان را به خواب زده‌اند را نمی‌توان بیدار کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید