سقوط آزاد آقای رئیس جمهور در یک نظرسنجی!

کدخبر: ۵۹۹۳۰۳
اقتصادنیوز: ۶۹ درصد آمریکایی‌ها در یک نظرسنجی که از ۱۲ تا ۱۴ سپتامبر برگزار شد، می‌گویند که بایدن ۸۰ ساله برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری خیلی پیر است .
سقوط آزاد آقای رئیس جمهور در یک نظرسنجی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، نظرسنجی موسسه هاروارد هریس ایکس در روزهای اخیر نشان داد که سه تن از کاندیداهای جمهوری‌خواه آمریکایی یعنی دونالد ترامپ، تیم اسکات و نیکی هیلی در یک انتخابات فرضی می‌توانند بایدن را شکست دهند.

این در حالیست که اکثر نظرسنجی‌ها از جمله تازه‌ترین آنها نشان می‌دهد که رونالد دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا پس از ترامپ قرار دارد اما نمی‌تواند بایدن را شکست بدهد.

۶۹ درصد آمریکایی‌ها در این نظرسنجی که از ۱۲ تا ۱۴ سپتامبر برگزار شد، می‌گویند که بایدن ۸۰ ساله برای کاندیدا شدن در انتخابات ریاست جمهوری خیلی پیر است و ۵۸ درصد هم فکر می‌کنند او از نظر ذهنی کارایی مناسب را برای زمامداری کشور ندارد.

فوری/ ارمنستان و آذربایجان به توافق رسیدند

ترامپ ۷۷ ساله هم تنها سه سال از بایدن کوچکتر است اما هنوز کاندیدای بسیار محبوب جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. نظرسنجی قبلی نشان داد که ۷۷ درصد از آمریکایی‌ها فکر می‌کنند که بایدن برای آنکه یک دوره چهار ساله دیگر خیلی پیر است.

۵۷ درصد نیز گفتند که اگر انتخابات درون حزبی جمهوری‌خواهان همین امروز برگزار شود، به ترامپ رای می‌دادند، درحالیکه دی‌سانتیس در جایگاه دوم قرار گرفته است.

دو کاندیدای دیگر جمهوری‌خواه یعنی نیکی هیلی و تیم اسکات نیز نشان دادند که اگر در انتخابات با بایدن رقیب باشند او را شکست می‌دهند. هیلی ۵۱ ساله اگر در مقابل بایدن قرار بگیرد ۴۱ درصد آرا را کسب می‌کند، درحالیکه بایدن ۳۷ درصد آراء را به دست می‌آورد.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید