اظهارات جنجالی ایلان ماسک درباره نامزدی اش با امبر هرد غوغا کرد+ عکس

کدخبر: ۶۰۰۱۴۱
اقتصادنیوز: ایلان ماسک درباره نامزدی عاشقانه کوتاه مدت خود با امبر هرد گفت: من در عشق احمقم. من اغلب احمقم اما به‌ویژه در عشق احمقم.» او در ادامه به زندگی‌نامه‌نویس گفت که رابطه‌اش با امبر «۱۸ ماه جنون بی‌وقفه» و همچنین «به‌طور تکان دهنده‌ای دردناک» بود.
اظهارات جنجالی ایلان ماسک درباره نامزدی اش با امبر هرد غوغا کرد+ عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، ایلان ماسک پس از جدایی امبر هرد از جانی دپ به مدت ۱۸ ماه با بازیگر فیلم «آکوامن» در نامزدی بود. ماسک در بیوگرافی جدید خود به قلم والتر ایزاکسون، نامزدی عاشقانه کوتاه مدت خود با امبر هرد را «دردناک و جنون آمیز» توصیف کرده است.

میلیاردر ۵۲ ساله هفت سال پیش، مدت کوتاهی پس از درخواست طلاق امبر هرد از جانی دپ با این بازیگر وارد رابطه شد. رابطه این دو که فراز و فرودهای زیادی داشت درنهایت ۱۸ ماه به طول انجامید.

چرا برخی اعتقاد دارند که ایلان ماسک پدر بیولوژیکی دختر امبر هرد است؟

در حالی که این زوج تاکنون بسیار درباره یکدیگر صحبت کرده‌اند و از آن زمان رابطه دوستانه‌ای با هم داشته‌اند، کتاب بیوگرافی جدید ماسک تصویر متفاوتی از دوران با هم بودن این دو چهره معروف ترسیم می‌کند.

داستان عاشقانه ایلان ماسک و هرد چطور شکل گرفت؟

این دو اولین بار در سال ۲۰۱۳ در فیلم ماچته می‌کشد (Machete Kills) با هم ملاقات کردند؛ جایی که امبر نقش «بلانکا واسکوئز» بانوی سن آنتونیو و ایلان ماسک نقش خود را در فیلم بازی می‌کرد.

رابطه عاشقانه آنها اما چهار سال بعد آغاز شد. زمانی که ازدواج امبر با جانی به پایانی طوفانی رسید که بعدا منجر به دادگاه‌های طولانی و جنجالی در سال ۲۰۲۲ شد.

ایلان-ماسک

بر اساس بیوگرافی جدید، زندگی عاشقانه ایلان و امبر بیشتر حول کارهایشان می‌چرخید؛ امبر یک بار به کالیفرنیا پرواز کرد و به کارخانه تسلا رفت تا ایلان ماسک را در روز تولدش سورپرایز کند و کارآفرین حوزه فناوری برای ملاقات با هرد در صحنه فیلمبرداری آکوامن به استرالیا سفر کرد.

این دو همچنین علایق مشترکی مثل بازی های ویدیویی داشتند. مثلا امبر هرد لباس شخصیت «مِرسی» بازی اُورواچ (Overwatch) را که دوخت آن دو ماه طول کشیده بود برای ایلان می‌پوشید. به تازگی ایلان ماسک تصویری از امبر هرد در این لباس را به اشتراک گذاشت که ظاهرا عصبانیت هرد را به دنبال داشت زیرا پیش از به اشتراک گذاشتن آن از این بازیگر اجازه نگرفته بود.

در همین حال ادعا شده است که در طول رابطه آنها افراد نزدیک به ایلان علاقه چندانی به امبر نداشتند. بر اساس این بیوگرافی، برادر ایلان او را «سمی» و «کابوس» توصیف کرده است. کیمبال ماسک همچنین ادعا کرد که «ایلان عاشق آدم‌هایی می‌شود که زیبا هستند، در این شکی نیست، اما جنبه بسیار تاریکی هم دارند.»

امبر-هرد

پاسخ ایلان به همه این انتقادات نسبت به امبر این بود: «چون من در عشق احمقم. من اغلب احمقم اما به‌ویژه در عشق احمقم.» او در ادامه به زندگی‌نامه‌نویس گفت که رابطه‌اش با امبر «۱۸ ماه جنون بی‌وقفه» و همچنین «به‌طور تکان دهنده‌ای دردناک» بود.

با این حال در طول سالیان از زمانی که امبر هرد و ایلان ماسک در سال ۲۰۱۷ از هم جدا شدند، با محبت درباره یکدیگر صحبت کرده‌اند. ایلان در آگوست ۲۰۱۷ در اینستاگرام خود نوشته بود: «با اینکه من و امبر از هم جدا شدیم اما هنوز با هم دوست هستیم و همدیگر را دوست داریم. رابطه از راه دور زمانی که هر دو طرف تعهدات کاری زیادی دارند همیشه دشوار است اما چه کسی می‌داند در آینده چه می‌شود؟»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید