شوک به تیم ملی وارد شد

کدخبر: ۶۰۱۰۰۰
آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران پس از آنکه رقابت‌های قهرمانی جهان را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داد، به دلیل دوربودن از شرایط مناسب بدنی از ترکیب تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی کنار گذاشته شد.
شوک به تیم ملی وارد شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین  کامران قاسمپور چهره شاخص  کشتی  ایران و دارنده دو مدال طلای جهان، چندی پیش به علت پارگی کشاله ران، حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بلگراد  صربستان  را از دست داد.

پس از این اتفاق قرار بود او در صورت رسیدن به شرایط مناسب بدنی عازم بازی‌های آسیایی  چین  شود اما بررسی‌های  کادر فنی تیم ملی  نشان داد او شرایط مناسب بدنی برای حضور در این مسابقات ندارد و مبارزه او در بازی‌های آسیایی می‌تواند به بدتر شدن شرایط این کشتی‌گیر منجر شود.

بر همین اساس و با توجه به اهمیت حفظ  سلامت  کامران قاسمپور به عنوان یکی از مدعیان اصلی وزن ۹۷ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های  المپیک  ۲۰۲۴ پاریس، این کشتی‌گیر به بازی‌های آسیایی اعزام نمی‌شود و مجتبی گلیج، آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران، که در رقابت‌های قهرمانی جهان نیز از رسیدن به مدال بازماند، به عنوان جانشین قاسمپور عازم بازی‌های آسیایی خواهد شد.

با توجه به قطعی‌شدن این موضوع، قاسمپور در حال حاضر نیز  اردوی تیم ملی  را ترک کرده و در تمرینات حضور ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید