جزئیات وضعیت هوای پایتخت تا اخر هفته!

کدخبر: ۶۰۱۴۴۹
اقتصادنیوز: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی تهران وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک و همچنین کاهش نسبی دما پیش‌ بینی می‌شود.
جزئیات وضعیت هوای پایتخت تا اخر هفته!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا نیمه‌ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد، در ارتفاعات و نواحی جنوبی گاهی با افزایش سرعت وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

سوز و سرما در راه این استان ها/ هشدار صادر شد

از عصر دوشنبه تا روز پنجشنبه (۱۰ تا ۱۳ مهر) با افزایش شرایط ناپایداری جو در بعضی ساعات به‌ویژه دوشنبه شب و چهارشنبه شب تا پنجشنبه وزش باد شدید در سطح استان و وزش باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌جنوبی و غربی استان با احتمال نفوذ گرد و غبار انتقالی از استان‌های مجاور و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

هشدار برای این استان‌ها صادر شد/ مراقب سیل و صاعقه باشید!

طی روز پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی در بخش‌های شمالی استان به‌ویژه ارتفاعات، افزایش ابرناکی و بارش پراکنده باران گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

روزهای دوشنبه و سه‌شنبه افزایش نسبی دما و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۱۰ مهر) کمی ابری تا نیمه‌ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه ( ۱۱ مهر) کمی ابری و از بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید