اولین واکنش ایران به اظهارات وزیر خارجه آلمان درباره آرمیتا گراوند

کدخبر: ۶۰۲۲۲۴
اقتصادنیوز : سخنگوی وزارت امورخارجه ایران در پاسخ به اظهارات مداخله‌جویانه وزیر امورخارجه آلمان و برخی مقامات انگلیسی درباره کشورمان تاکید کرد که بهتر است به فکر خودتان باشید.
اولین واکنش ایران به اظهارات وزیر خارجه آلمان درباره آرمیتا گراوند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه ایران طی پیامی در شبکه اجتماعی ایکس به اظهارات مداخله‌جویانه وزبر امورخارجه آلمان درباره دختر ۱۶ ساله ایرانی که در کما به سر می‌برد، پاسخ داد.

آخرین خبر درباره بازداشت مادر آرمیتا

کنعانی نوشت: به جای اظهارات مداخله جویانه و جانبدارانه و ابراز نگرانی غیرصادقانه نسبت به زنان و دختران ایرانی، بهتر است نگران پرسنل بهداشتی، بیماران آمریکا، آلمان و انگلیس باشید و به وضعیت آنها رسیدگی کنید.

وی در ادامه به اعتصابات کادر پزشکی در آمریکا، آلمان و انگلیس اشاره و تصاویری از آن را منتشر کرد.

طبق گزارش‌ها، ساعت هفت صبح روز یک‌شنبه نهم مهر ماه یک دختر دانش آموز ۱۶ ساله وارد قطار مترو و سپس به دلیل افت فشار بیهوش شد. این فرد در حال حاضر در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت درمان است.

اما رسانه‌های جهان در روزهای گذشته با استناد به ادعاهای مغشوش رسانه‌های ضدایرانی درباره ماجرای این دختر ۱۶ ساله که «آرمیتا گراوند» نام دارد، پرداخته‌ و مدعی شده‌اند که او در اثر ضرب‌وشتم پلیس در مترو دچار مشکل شده است.

این در حالی است که طبق تصاویر منتشر شده، ادعاهای رسانه‌های ضد ایرانی با واقعیت به هیچ وجه همخوانی ندارد.

وزیر امورخارجه آلمان نیز پس از انتشار این اخبار دروغین و هیاهوی رسانه‌ای به این ادعاها دامن زده و با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در ایکس نسبت به وضعیت این دختر نوجوان ابراز نگرانی کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید