در دیدار زلنسکی و پاشینیان چه گذشت؟

کدخبر: ۶۰۲۲۵۷
اقتصادنیوز: رسانه‌های محلی ارمنستان از دیدار نخست‌وزیر این کشور با رئیس‌جمهور اوکراین خبر دادند.
در دیدار زلنسکی و پاشینیان چه گذشت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، وبگاه پانوراما ارمنستان گزارش کرد که «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان امروز (پنجشنبه) در حاشینه نشست جامعه سیاسی اروپا در «گرانادا» اسپانیا با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین دیدار و گفت‌وگو کردند.

پوتین دستور بیولوژیکی صادر کرد!

در این گزارش آمده است که نخست‌وزیر ارمنستان و رئیس‌جمهور اوکراین، دیدار کوتاهی در گرانادا اسپانیا در حاشیه نشست جامعه سیاسی اروپا داشتند که تصویری از این مکالمه کوتاه بین مقام‌های دو کشور منتشر شد.

اروپا دست به دامن آمریکا شد/ اوکراین را تنها نگذارید

رئیس‌جمهور اوکراین تصویر مشترکی از خود و پاشینیان در سالن نشست جامعه اروپا در گرانادا منتشر کرد و زیر آن نوشت: «در جریان اولین نشست با نخست‌وزیر ارمنستان نیکول پاشینیان، در خصوص اوضاع امنیتی در قفقاز جنوبی گفت‌وگو کردیم. اوکراین به ثبات در منطقه و روابط دوستانه با کشورها علاقمند است».

زلنسکی همچنین ادامه داد: «ما همچنین درباره همکاری دوجانبه و پروژه‌های اقتصادی بین منطقه‌ای بحث و گفت‌وگو کردیم». طبق این گزارش، هنوز هیچ پیام رسمی از سوی دفتر نخست‌وزیری ارمنستان درباره دیدار زلنسکی و پاشینیان منتشر نشده است.

بر اساس گزارش وبگاه «اینکوایرر»، نشست جامعه سیاسی اروپا با هدف تقویت همکاری در بین بیش از 40 کشور بوده که پس از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین شکل گرفته است.

پاشینیان در حالی در نشست گرانادا حضور پیدا کرده است که «الهام علی‌اف» رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان به دلیل اظهارات مقام‌های فرانسه برای کمک تسلیحاتی به ارمنستان و امتناع اروپا از حضور ترکیه در این نشست، حاضر نشد به گرانادا سفر کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید