نامزد ریاست جمهوری آمریکا: حماس را از بین ببرید

کدخبر: ۶۰۲۸۳۷
اقتصادنیوز: نیکی هیلی از اسرائیل درخواست کرد که پس از حمله حماس به شهرک‌های اطراف نوار غزه، این گروه را از بین برد.
نامزد ریاست جمهوری آمریکا: حماس را از بین ببرید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، نیکی هیلی، فرماندار سابق کارولینای جنوبی و کاندیدای جمهوری خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در جریان مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس نیوز و پس از انتشار تصاویر حملات حماس به شهرک‌های اطراف نوار غزه در رسانه‌های اجتماعی گفت: بیایید یک قدم به عقب برگردیم چون می‌خواهم مردم آمریکا این لحظه را درک کنند. فقط تصور کنید که اسرائیلی‌ها از خواب برخاسته و می‌بینند که هدف حمله قرار گرفته‌اند.

صهیونیست‌ها برای فرار از اسرائیل به صف شدند+ فیلم

هیلی همچنین ادامه داد: آنچه که رخ داده باید برای هر زن و مرد آمریکایی مهم باشد چون فلسطینی‌ها این حمله غافلگیرانه را انجام دادند. بابت چه چیزی جشن می‌گیرند؟ می‌گویند "مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا" این فقط حمله به اسرائیل نیست، حمله به آمریکا هم هست، چون آنها از ما متنفرند. به همین دلیل است که باید برای آنکه مطمئن شویم دشمنانمان به دوستانمان آسیبی وارد نمی‌کنند، متحد شویم.

چشم انداز جنگ جدید میان غزه و اسرائیل/ طوفان تا کجا می‌رود؟

نیکی هیلی، همچنین خاطرنشان کرد: آمریکا هرگز نمی‌تواند آنچنان مغرور باشد که فکر کند نیازی به دوستان ندارد، همانطور که ما در حادثه ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به دوستان احتیاج داشتیم. به همین دلیل است که اوکراین به ما در مقابله با حملات روسیه نیاز دارد. به همین دلیل است که اسرائیل به ما احتیاج دارد. من به بنیامین نتانیاهو می‌گویم که این وضعیت را تمامش کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید