هشدار تل آویو برای دیپلمات‌هایش؛ در منزل بمانید!

کدخبر: ۶۰۲۸۸۲
اقتصادنیوز: وزارت خارجه اسرائیل به تمام دیپلمات‌های خود در سراسر جهان هشدار امنیتی صادر کرد و از آن‌ها خواست در منازل بمانند.
هشدار تل آویو برای دیپلمات‌هایش؛ در منزل بمانید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، اسرائیل روز یکشنبه به دیپلمات‌های خود در خارج از کشور دستور داد «در خانه‌های خود بمانند» مگر اینکه مجوز امنیتی ویژه دریافت کنند.

از بورگ و منشه تا برخی هموطنان ما!

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» با ادامه درگیری‌های بین نیروهای حماس با نظامیان اسرائیلی، وزارت خارجه اسرائیل به همه نمایندگی‌های دیپلماتیک خود در سراسر جهان حالت آماده باش کامل اعلام کرد و دستور داد که دیپلمات‌ها مراقب جان خود باشند.

پیام رئیسی به مناسبت عملیات طوفان الاقصی؛ معادلات تغییر کرده است!

شاخه نظامی حماس عملیات طوفان الاقصی را روز شنبه آغاز و اعلام کرد که این حمله غافلگیرکننده در پاسخ به هجوم به مسجد الاقصی و افزایش خشونت شهرک نشینان بوده است.

 رسانه‌های اسرائیل تا لحظه انتشار این گزارش اعلام کردند که طی عملیات نیروهای حماس دست‌کم ۴۰۰ اسرائیل در حمله رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیده‌اند و شمار مجروحان به ۱۸۶۴ نفر رسیده است.

همزمان با تشدید تنش بین نیروهای مقاومت و ارتش اسرائیل، نخست وزیر فرانسه بعد از ظهر یکشنبه به وقت تهران از تعلیق پروازهای شرکت‌ هواپیمایی «ایر فرانس» به تل آویو خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «رویترز» «الیزابت بورن» نخست وزیر فرانسه گفت که  ایرفرانس پروازهای خود به تل آویو را در پی حمله روز شنبه گروه حماس به اسرائیل به حالت تعلیق درآورد. بورن روز یکشنبه به تلویزیون «بی اف ام»  گفت: «ایرفرانس فعلا پروازهای خود را به حالت تعلیق درآورده است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی