خبر بد ناتو برای پوتین!

کدخبر: ۶۰۳۰۳۴
اقتصادنیوز: معاون دبیرکل ناتو خبر داد که کشورهای عضو این ائتلاف قراردادهایی را جهت تولید مهمات از جمله برای اوکراین امضا کردند.
خبر بد ناتو  برای پوتین!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «میرچا جوآنا» معاون دبیرکل ناتو طی نشست مجمع پارلمانی ناتو اظهار کرد: کشورهای عضو ائتلاف نظامی ناتو قراردادهایی به ارزش ۲.۴ میلیارد یورو را با صنایع نظامی جهت تولید مهمات از جمله برای اوکراین امضا کرده‌اند.

معرفی وظایف هریک از اعضای مهم ناتو+ جزئیات

خبرگزاری تاس به نقل از معاون دبیرکل ناتو افزود: یک میلیارد یورو از مبلغ ذکر شده به اقلام ضروری متعلق می‌باشد.

ادعای یک نماینده مجلس آمریکا؛ استفاده حماس از سلاح های اهدایی آمریکا به اوکراین!

ناتو از تحویل قریب الوقوع جنگنده های اف ۱۶ به اوکراین خبر داد

معاون دبیر ائتلاف تاکید کرد که ائتلاف قصد دارد تمام کمک‌های ممکن را به جنگ با روسیه ارائه دهد او قول داد که چندین کشور ناتو به زودی جنگنده‌های F-۱۶ را به اوکراین عرضه خواهند کرد.

او گفت: کشورهای ناتو ده‌ها میلیارد دلار تسلیحات به اوکراین داده‌اند و جنگنده‌های F-۱۶ به زودی به دنبال آن خواهند بود. هر متری که اوکراین می‌تواند اشغال کند یک متری است که روسیه از دست خواهد داد.

هفته پیش یکی از مقامات رسمی دولت جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا به نشریه پالتیکو گفت: پس از ۱۸ ماه جنگ سخت میان روسیه و اوکراین، موجودی انبارهای تسلیحاتی اروپا رو به اتمام است.

این درحالیست که چشم‌انداز ادامه کمک‌های آمریکا به اوکراین نیز مبهم به نظر می‌رسد و معلوم نیست سرنوشت کی‌یف در ادامه این جنگ چه خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی