جاده کندوان مسدود شد+ جزئیات

کدخبر: ۶۰۳۸۹۸
اقتصادنیوز: مهدی صفایی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : جاده کوهستانی و پرتردد کندوان مدت به مدت یک ماه در ساعاتی از روز برای ایمن سازی مسدود می شود.
جاده کندوان مسدود شد+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت : جاده کوهستانی و پرتردد کندوان مدت یک ماه از ۲۳ مهر ماه تا ۲۴ آبان ماه سال جاری در ساعاتی از روز برای ایمن سازی مسدود می شود.

مهدی صفایی روز پنجشنبه افزود: برابر هماهنگی های به عمل آمده با مسوولان پلیس راه و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برای انجام عملیات توری سنگی، تثبیت دیواره های ریزشی و لق گیری در این مدت از کیلومتر ۵۱ تا کیلومتر ۶۹ این محور واقع در محدوده سیاه بیشه تا پل زنگوله در ساعاتی از برخی روزهای هفته بسته خواهد شد.

این مسوول توضیح داد: طبق این هماهنگی های انجام شده جاده کندوان در روزهای یکشنبه و دوشنبه حوالی ساعت ۶ صبح تا ۱۸ عصر و در روز چهارشنبه حوالی ساعت ۶ تا ۱۲ ظهر به روی عابران سواره رو مسدود خواهد شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای از رانندگان مسافران و گردشگران خواست در این بازه زمانی که محدودیت های ترافیکی اعمال می شود از مسیرهای جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران هم با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰- ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

جاده کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از طول این مسیر که به کندوان شهرت دارد جزو حوزه جغرافیایی شهرستان چالوس است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید