دستگیری باند 3 نفره سارقان منزل در این شهر

کدخبر: ۶۰۴۱۳۰
اقتصادنیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 3 نفره سارقان خبر داد.
دستگیری باند 3 نفره سارقان منزل در این شهر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

مدیران سینمایی در محل قتل داریوش مهرجویی

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها نهایتاً رد پای باندی 3 نفره را در این سرقت‌ها به دست آورده و با شناسایی هویت اصلی آنان دریافتند که این افراد جزو مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که آخر هفته‌ها در استان اصفهان دست به سرقت می‌زنند.

۲ عضو شورای این شهر به اتهام رشوه‌گیری دستگیر شدند!

 ترکیان، تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره‌ای متهمان در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر سه متهم دستگیر و  در تحقیقات صورت گرفته به ۸ فقره سرقت منزل اعتراف کردند که مشخص شد ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۳۰ میلیارد بوده است.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، با بیان اینکه تلاش برای دستگیری مالخر و کشف اموال مسروقه توسط کارآگاهان ادامه دارد، بیان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید