درخواست مهم آمریکا از اسرائیل/جنگ علیه نوار غزه را به جنگ منطقه‌ای تبدیل نکنید

کدخبر: ۶۰۴۲۳۱
اقتصادنیوز: روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، دو وزیر آمریکایی از اسرائیل خواستند جنگ علیه نوار غزه را به جنگ منطقه‌ای تبدیل نکند.
درخواست مهم آمریکا از اسرائیل/جنگ علیه نوار غزه را به جنگ منطقه‌ای تبدیل نکنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا و آنتونی بلینکن، وزیر خارجه این کشور در سفر روزهای گذشته خود به تل‌آویو پیام‌های دولت آمریکا را درمورد جنگ اسرائیل با نوار غزه به کابینه اسرائیل منتقل کردند و خواستند این جنگ به جنگ منطقه‌ای گسترش نیابد.

جنگ حزب الله و اسرائیل جدی شد/ تخلیه فوری 28 شهرک اسرائیلی

وبسایت عرب ۴۸ به نقل از این روزنامه نوشت، آستین می‌خواهد اطمینان حاصل کند که اسرائیل به حزب‌الله لبنان حمله نخواهد کرد. او در مقابل متعهد شده که با توجه به استقرار دو ناو هواپیمابر آمریکایی در سواحل لبنان، اگر حزب‌الله به اسرائیل حمله کند، ایالات متحده خلبان‌ها و هواپیماهای آمریکایی را وارد جنگ کند.

گذرگاه رفح باز می‌شود/ مجوز ارسال کمک‌ها صادر می‌شود؟

یدیعوت نوشت، بلینکن و آستین پیام دیگری به مقامات اسرائیل رساندند که ایالات متحده در حمایت از عملیات نظامی این رژیم در غزه که با هدف قرار دادن همه جانبه غیرنظامیان همراه خواهد بود و تهدیدی برای حاکمیت مصر و رژیم‌های عربی متحد با آمریکا خواهد بود، با مشکل مواجه خواهد شد. در این پیام دولت آمریکا ادعا کرده که نمی‌خواهد رژیم‌های عربی متحد خود از جمله مصر، اردن، امارات و عربستان را تضعیف کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید