هشدار هواشناسی برای امروز و فردای تهران

کدخبر: ۶۰۴۲۸۶
اقتصادنیوز: ​معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: از امروز بعدازظهر دوشنبه ۲۴ مهر تا صبح سه شنبه امکان سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و احتمال صاعقه وجود دارد.
هشدار هواشناسی برای امروز و فردای تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی، گفت: با توجه به این هشدار، از امروز بعدازظهر دوشنبه ۲۴ مهر تا صبح سه شنبه در ارتفاعات تهران به ویژه شمال و شمال غرب؛ رگبار، بارش باران و رعدوبرق شدید، وزش باد خیلی شدید، تندباد لحظه ای، احتمال بارش تگرگ و در قله ها بارش برف و کولاک خواهیم داشت.

وی افزود: این مخاطرات امکان سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و احتمال صاعقه خواهد داشت.

بشیری گفت: به هموطنان توصیه می شود ضمن خودداری از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه ها و مسیل‌ها بویژه حوزه آبریز کن و محور سولقان- امامزاده داوود (ع)، احتیاط در تردد جاده‌ای بویژه در نواحی کوهستانی از جمله محور سولقان امامزاده داوود (ع) و پرهیز از کوهنوردی، از استحکام سازه های موقت، اطمینان حاصل کنند.

معاون فرماندار تهران تاکید کرد: هشدارهای لازم جهت آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدماتی داده شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید