اعتراض شدید حزب‌الله لبنان به اقدام جدید اسرائیل

کدخبر: ۶۰۴۹۵۰
اقتصادنیوز: دفتر رسانه‌ای جنبش حزب‌الله لبنان حمله شب گذشته اسرائیل به یک تیم رسانه‌ای را محکوم کرد.
اعتراض شدید حزب‌الله لبنان به اقدام جدید اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، دفتر رسانه‌ای جنبش حزب‌الله لبنان شب گذشته، پنجشنبه ۱۹ اکتبر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که «اسرائیل به سیاست جنایتکارانه خود در حمله به غیرنظامیان و خبرنگارانی که در منطقه مرزی لبنان با فلسطین اشغالی مشغول هستند، ادامه می‌دهد».

تخریب بیش از 20 برج مسکونی!

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، حزب‌الله در این بیانیه «جنایت جدید نظامیان اشغالگر در نزدیکی پایگاه العباد علیه فعالان رسانه را که منجر به شهادت یک غیرنظامی شد» به شدت محکوم کرد.

هجوم نیروهای اسرائیل به چندین شهر در کرانه باختری+جزئیات

در ادامه این بیانیه آمده است: این تجاوز در ادامه جنایات قبلی اشغالگران علیه اصحاب رسانه در لبنان و فلسطین با هدف جلوگیری از انتقال حقایق و پوشش و مستندسازی جنایات وحشیانه آن‌ها علیه غیرنظامیان و بی گناهان صورت گرفته است.

حزب‌الله از همه نهادهای رسانه‌ای، اتحادیه‌ها و انجمن‌های حرفه‌ای و بشردوستانه خواست تا این جنایات را محکوم کنند و تاکید کرد که کشتار غیرنظامیان و حمله به امنیت کشور ما بدون پاسخ و مجازات نخواهد بود.

شب گذشته، ارتش لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد یک تیم رسانه‌ای در مجاورت شهرک «حولا» مورد حمله اسرائیل قرار گرفته است. در این بیانیه آمده است ارتش لبنان با نیروهای یونیفل برای انتقال این تیم رسانه‌ای به مکان امن همکاری کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید