هشدار علی لاریجانی به چین و روسیه+فیلم

کدخبر: ۶۰۵۲۶۲
علی لاریجانی با اشاره به مواضع چین و روسیه درباره اتفاقات در غزه گفت:کشورهای مهم مثل روسیه و چین باید بدانند اگر صحنه‌گردانی قوی نداشته باشند ممکن است در آینده مراودات اقتصادی داشته باشند اما محل اتکای سیاسی نخواهند بود..
هشدار علی لاریجانی به چین و روسیه+فیلم

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس با حضور در برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین»  با اشاره به رویکردها در خصوص جنگ غزه و حل مساله  وضعیت امروز ابعاد مختلفی دارد و باید آن را شناخت و به وظایف عمل کرد افزود: حتی کشورهای مهم مثل روسیه و چین باید بدانند اگر صحنه‌گردانی قوی نداشته باشند ممکن است در آینده مراودات اقتصادی داشته باشند اما محل اتکای سیاسی نخواهند بود.

فوری/ نگرانی ظریف از بازگشت به برجام/ احیای برجام امکان‌پذیر اما دشوار است

او با اشاره به اینکه مواضع چین و روسیه بهتر از کشورهای غربی بوده اما در عین حال گفت: از روسیه و به خصوص چین انتظار بیشتری درباره اتفاقات در غزه داشتیم.

به گفته وی،اقدامات انگلیس و فرانسه هم به همین شکل رصد می‌شود و آینده مراودات با همین رفتارهای امروز تنظیم می‌شود. امروز هم اگر ایران یک رفتار سنجیده با این حادثه دارد و به دنبال حل آن است، می‌داند که ابعاد مختلف دارد و به دنبال حل و فصل کم‌هزینه آن است.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۱۴ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید