پوست خربزه زیر پای شورای شهر تهران؟/ افشای جزئیات سقوط بالن‌ها در تهران

کدخبر: ۶۰۵۷۶۲
اقتصادنیوز: نائب رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران و در واکنش به ورود دادستانی به پرونده سقوط بالن تبلیغاتی در شهرداری منطقه ۲۱ گفت: موضوع بالن‌ها کار خلاقانه‌ای جهت معرفی پروژه‌های شهرداری تهران بود و این بالن در زمینی که در شهرداری منطقه ۲۱ واقع شده بود سقوط کرده، لذا دادستانی به موضوع ورود کرده و در حال بررسی ابعاد آن است.
پوست خربزه زیر پای شورای شهر تهران؟/ افشای جزئیات سقوط بالن‌ها در تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، پرویز سروری، افزود: اینکه پیمانکاران باید الزامات را جهت استقرار این بالن‌ها در محدوده‌ها رعایت می‌کردند موضوعی بسیار مهم است که متاسفانه ظاهرا در شهرداری منطقه ۲۱ این مسئله رعایت نشده، لذا موضوع در دست بررسی قرار گرفته است.​

سروری ادامه داد: همزمان با ورود دادستانی به این پرونده شورای شهر تهران نیز به موضوع ورود پیدا کرده و ابعاد آن را مورد بررسی قرار خواهد داد و قطعا با متخلفین برخورد خواهد شد.

نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به سفر اخیر شهردار تهران و هیات همراه به چین گفت: این سفر بسیار موفقیت‌آمیز بوده که در همین راستا خط احداث ۷۹۱ واگن با حضور شهردار تهران در چین افتتاح شد و طبق توافقی که انجام شده اولین محموله طی ۱۲ ماه آینده وارد تهران خواهد شد که این اتفاق بزرگی است. همچنین در خصوص اتوبوس‌های برقی و تاکسی و موتورسیکلت‌های برقی نیز برنامه‌هایی در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته است.

سروری به بازدید شهردار تهران از یکی از شهرهای چین اشاره کرد و افزود: موضوع شهر هوشمند یکی از موارد حائز اهمیت در مدیریت شهری است که در همین راستا شهردار تهران از یک شهر هوشمند چین بازدیدی را به عمل آورده است. همچنین بازدیدی در ارتباط با مسکن از چین وجود داشته که امیدواریم از این تجارب در شهر تهران بهره بگیریم.

وی تاکید کرد: امیدواریم از تجاربی که از کشور چین وجود دارد در بخش‌های مختلف استفاده کنیم و ظرف امسال و سال آینده بتوانیم این سال‌ها را به عنوان سال‌های حمل و نقل عمومی نامگذاری کنیم.

نایب رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی هانگژو و همچنین ادامه بررسی اساسنامه وابسته به شهرداری تهران و ارائه گزارش خزانه دار شورای شهر تهران و موضوع حق بهره برداری غرف تره بار موضوعاتی است که در دستور کار جلسه امروز شورای شهر تهران قرار گرفته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید