طلب چند هزار میلیاردی ایران از AFC و فیفا/ تاج خبر داد

کدخبر: ۶۰۵۸۴۴
اقتصادنیوز: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از طلب بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومانی ایران از فیفا و AFC خبر داد.
طلب چند هزار میلیاردی ایران از AFC و فیفا/ تاج خبر داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مشرق، مهدی تاج، در حاشیه برگزاری  مجمع عمومی سالانه هیات فوتبال استان زنجان  گفت: ۲۸ میلیون دلار از AFC و فیفا طلبکار است که بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال می‌شود و به دلیل تحریم‌های ظالمانه نتوانسته‌ایم یک ریال آن را دریافت کنیم. با این وجود، تیم‌های ملی ایران در رده های سنی مختلف درحال آماده‌سازی و همچنین رقابت در مسابقات بین المللی هستند. اکنون برنامه‌های مختلفی در حال اجرا داریم و از حرکت و تلاش دست نکشیده‌ایم.

ذوق زدگی رونالدو از ملاقات با بن سلمان+ عکس

وی افزود: فوتبال با هیچ پدیده ای قابل مقایسه نیست و در بحث کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد. هیات‌های فوتبال در این راستا وظیفه مهمی برعهده دارند. حضور میلیونی مردم در ماه مبارک رمضان برای تماشای فوتبال با هیچ پدیده دیگری قابل مقایسه نیست، چرا که ماحصل آن شادی و نشاط مردم است.

هدیه گران قیمت رونالدو به بوکسور افسانه ای+ عکس

رییس فدراسیون فوتبال، ضمن اشاره به حضور پرشور بانوان در ورزشگاه‌ها عنوان کرد: نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می‌دهند که پس از مدت ها حضور این قشر در ورزشگاه ها محقق شده است، بدون آنکه اتفاق خاصی رخ دهد. هرچند بانوان برای دیدن مسابقه به ورزشگاه می آیند اما باید ورزش را جدی بگیرند که در این راستا فوتسال بانوان مورد توجه قرار گرفته است.

تاج، تصریح کرد: پیشانی هیات فوتبال استان‌ها، وجود تیم فوتبالی در لیگ کشوری است. این موضوع برای استان زنجان نیز پیگیری می شود البته تحقق این مهم در گرو فراهم سازی زیرساخت های لازم است. رشد و پیشرفت فوتبال در هر استانی موانعی دارد که با این وجود در حال تلاش برای رفع آنها هستیم.

وی درباره وضعیت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهر زنجان گفت: این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.این ورزشگاه از جمله ورزشگاه‌های عالی در سطح کشور است و امیدواریم حضور تیم‌های مختلف برای برگزاری مسابقات در این ورزشگاه به پویایی آن منتهی شود. توجه هیات استان زنجان به فوتبال ساحلی به دلیل ارزان و پرسود بودن آن بسیار حائز اهمیت است. همچنین به فوتسال باید توجه جدی شود چرا که سرمایه گذاری در آن می تواند به نتیجه خیره کننده ای منتهی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید