هشدار فرمانده کل سپاه به اسراییل/ اگر جنایات را ادامه دهند اوضاع برای‌شان خراب‌تر می‌شود

کدخبر: ۶۰۶۱۴۹
اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم غاصب بداند اگر این جنایات را ادامه دهند اوضاع برای آنها خراب‌تر می‌شود و در آتشی که برافروخته‌اند بیشتر خواهند سوخت.
هشدار فرمانده کل سپاه به اسراییل/ اگر جنایات را ادامه دهند اوضاع برای‌شان خراب‌تر می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح پنجشنبه در چهاردهمین اجلاس شهدای وحدت در مشهد اظهار کرد: آمریکا برای ادامه حیات رژیم صهیونیستی، در حال دمیدن تنفس مصنوعی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.

وی افزود: آیا امروز یک مقام آمریکایی می‌تواند عرض یک خیابان را در کشوری مسلمان طی کند؟ آیا هواپیمای یکی از این کشورهای ظالم می‌تواند در روز روشن در کشوری مسلمان بنشیند؟

سلامی تصریح کرد: اینکه دشمنان فکر می‌کنند مسلمانان در برابر این جنایات دست روی دست می‌گذارند، اشتباه بزرگی است و این را بدانند که فروپاشی و زوال آنان قطعی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم غاصب بداند که آنان خارجی هستند و سرزمین فلسطین به آنها تعلقی ندارد و اگر این جنایات را ادامه دهند اوضاع برای آنها خراب‌تر می‌شود و در آتشی که برافروخته‌اند بیشتر خواهند سوخت.

وی با اشاره چهاردهمین سالگرد شهدای وحدت شهیدان شوشتری و محمدزاده افزود: شخصیت این شهیدان والامقام در میدان جهاد و دوران دفاع مقدس تکامل یافت و شکوه ایمان و معنویت این سرداران از آنها یک صحابی ولایی ساخته بود.

سلامی ادامه داد: شهیدان ما زندگی را از متن جنگ آموخته بودند و اگر ملتی از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود و جهاد و شهادت از ابتدای اسلام تاکنون عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان بوده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خصوصیت اسلام، عدالت طلبی و آزادگی و اعاده کرامت انسانی است و این به مذاق مستکبران خوش نمی‌آید.

وی افزود: جهاد و مبارزه با استکبار بخش جدایی ناپذیر تاریخ اسلام است و تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

سلامی گفت: سرزمین غزه مشابه عصای موسی است که بر فرعونیان و سحر آنها غلبه خواهد کرد و آنها را خواهد بلعید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: شکست در عملیات طوفان الاقصی یکی از خاطره انگیز ترین، شگفت‌انگیزترین و استثنایی‌ترین شکست‌هایی بود که آمریکا و انگلیس و اسرائیل با هم مچاله شدند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها در جهان اسلام همانند یک شئ خارجی آزار دهنده هستند که به این منطقه ایمپلنت شده‌اند و هر چند وقت یک بار خونریزی جدید راه می‌اندازند.

سلامی گفت: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: خصوصیت اسلام، عدالت طلبی و آزادگی و اعاده کرامت انسانی است و این به مذاق کافران و مستکبران خوش نمی‌آید.

وی با بیان اینکه مستکبران نور خدا را بر نمی‌تابد افزود: جهاد و مبارزه با ظلم و استکبار بخشی از زندگی مسلمانان است که تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

سلامی گفت: رژیم خونخوار اسرائیل تصور می‌کند می‌تواند با کشتار، شکست‌های خود را جبران کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اتفاقاتی که امروز در فلسطین رخ می‌دهد به گردن آمریکاست، آمریکایی که سال‌ها تلاش می‌کند که رژیم غاصب را از فرشتگان دموکراسی معرفی و وجهه‌ای برای آنان دست و پا کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید