یک نماینده مجلس: علیه اسرائیل و آمریکا شکایت کنید!

کدخبر: ۶۰۶۴۵۱
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: کشورهای اسلامی باید علیه مقامات آمریکایی و صهیونیستی اقامه دعوی کنند.
یک نماینده مجلس: علیه اسرائیل و آمریکا شکایت کنید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس  شورای اسلامی، با اشاره به جنایت صورت گرفته علیه مردم غزه در روزهای اخیر توسط اسرائیل گفت: آنچه امروز شاهد آن هستیم حمایت همه جانبه آمریکا از جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم غزه است.

اسرائیل این فرمانده ارشد حماس را کشت+عکس

وی افزود: ما در عملیات طوفان الاقصی شاهد استیصال، ضعف و ناتوانی رژیم صهیونیستی و به طور کل مقامات این رژیم بودیم و جنایاتی که امروز در غزه علیه مردم این سرزمین شاهد آن هستیم با حمایت همه جانبه تسلیحاتی و اقتصادی آمریکا انجام می‌شود.

فوری/ ایران برای فلسطین آزاد برنامه توسعه 5 ساله می‌نویسد/ مرکز پژوهش‌های مجلس به جهان فراخوان داد

عضو کمیسیون قضایی مجلس  شورای اسلامی، اظهار داشت: کشورهای اسلامی باید متحد و یکپارچه در حمایت از مردم غزه وارد عمل شوند و با تمام توان به مقابله با صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بپردازند. 

حاجی دلیگانی، خاطرنشان کرد:  آمریکا رسماً و علناً به حمایت از رژیم صهیونیستی در مقابل مردم غزه می‌پردازد. پس از گذشت چند روز از آغاز درگیری‌‌ها بین مردم غزه و رژیم صهیونیستی جوبایدن رئیس جمهور آمریکا در سفری به سرزمین‌‌های اشغالی رسماً اعلام کرد که به حمایت همه جانبه از رژیم صهیونیستی می‌پردازد و در صحبت‌های خود اینگونه اظهار کرد که حتی اگر رژیم صهیونیستی نبود ما آن را تأسیس می‌کردیم.

وی افزود: علاوه بر این کشورهای اسلامی باید در قالب سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی در محافل حقوقی بین‌المللی همچون دیوان بین‌المللی دادگستری و ... علیه مقامات آمریکایی و صهیونیستی به خاطر جنایات‌شان علیه مردم فلسطین اقامه دعوی کنند و این موضوع را از طریق حقوقی مورد پیگیری قرار دهند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس  شورای اسلامی، اظهار داشت: پروازهای زیادی از مبداء اروپا و آمریکا به مقصد تلاویو انجام شده که در این پروازها هواپیماهای تجاری به ارسال سلاح به سرزمین‌های اشغالی برای کمک به رژیم صهیونیستی پرداخته‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید