فوری/مدارس این شهر تعطیل شد

کدخبر: ۶۰۷۳۵۹
اقتصادنیوز: رییس آموزش و پرورش سبزوار گفت:‌ مدارس این شهرستان در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت عصر چهارشنبه، به دنبال وقوع زلزله تعطیل اعلام شد.
فوری/مدارس این شهر تعطیل شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، سیدولی الله حسینی اظهار کرد:‌ این تصمیم در پی وقوع زمین لرزه ۳.۷ ریشتری پیش از ظهر امروز و احتمال وقوع پس لرزه های آن گرفته شد.

وی افزود:‌ به مدیران و عوامل اجرایی مدارس اعلام شده است که در مدرسه حضور داشته باشند و اطلاع رسانی لازم را به خانواده ها و دانش آموزان انجام دهند.

حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز در ۲۸۹ مدرسه شهرستان سبزوار تحصیل می کنند. 

بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران،‌ زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه و ۳۶ ثانیه امروز سبزوار را لرزاند.

مرکز یاد شده کانون زمین لرزه مزبور را که در عمق ۱۱ کیلومتری زمین روی داد ۲۲ کیلومتری سبزوار، ۲۳ کیلومتری شهر سلطان آباد مرکز شهرستان خوشاب و ۳۱ کیلومتری شهر حکم آباد از توابع شهرستان جوین خراسان رضوی عنوان کرد.

به دنبال وقوع زلزله امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران سبزوار نیز به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان با فراخوان کلیه اعضا، تشکیل جلسه فوری داد که در این نشست به کلیه دستگاه ها آماده باش داده شد.

مرکز شهرستان سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید