هشدار موساد به اسرائیلی‌ها/ در امان نیستید!

کدخبر: ۶۰۷۴۲۱
اقتصادنیوز: یک رسانه عبری فاش کرد، موساد از اسرائیلی‌ها خواست از سفر به شمال قفقاز امتناع کنند و به‌شکل ویژه از اقامت در 10 نقطه از این منطقه اجتناب نمایند.
هشدار موساد به اسرائیلی‌ها/ در امان نیستید!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی در این رابطه نوشت، سرویس اطلاعات خارجی اسرائیل (موساد) نسبت به هدف قرار گرفتن اسرائیلی‌ها در ده‌ها نقطه از جهان هشدار داده و معتقد است این خطرات بعد از جنگی که علیه نوار غزه در جریان است بیشتر هم شده است.

وحشت اروپا از بمباران جبالیا/ بورل بیانیه صادر کرد

این رسانه عبری‌زبان در ادامه فاش کرد: موساد نگران آن است که حادثه‌ای شبیه آنچه در فرودگاه ماخاچ‌قلعه در جمهوری داغستان روسیه رخ داد در ده‌ها نقطه دیگر از جهان هم برای اسرائیلی‌ها تکرار شود.

هراس اسرائیل از یمن/ سفیر اسرائیل در صنعا: ما علیه هیچ کشوری اعلان جنگ نکرده‌ایم!

یدیعوت آحارانوت در ادامه تأکید کرد در سایه این نگرانی‌ها تصمیم گرفته شد موساد با همکاری با شورای امنیت اسرائیل فوراً نقشه‌ای از خطرناک‌‌ترین مناطقی را که احتمال وقوع اقدامات ضداسرائیلی در آنها رخ بدهد، تهیه کند.

این رسانه با استناد به اطلاعاتی که به دست آورده است، تأکید کرد تمرکز اصلی به‌روی شهرهایی است که جامعه مسلمانان بیشتری دارد، خواهد بود.

گفتنی است شورای امنیت اسرائیل اخیراً طی بیانیه‌ای مؤکداً از اسرائیلی‌ها خواست از سفر به شمال قفقاز امتناع کنند و به‌شکل ویژه از اقامت در 10 نقطه از این منطقه اجتناب نمایند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید