پاسخ جنجالی گل‌محمدی به نکونام؛ جوابش را نمی‌دهم!

کدخبر: ۶۰۷۵۷۸
اقتصادنیوز: سرمربی تیم پرسپولیس درباره صحبت‌های جواد نکونام، علیه او گفت: من جواب کسی که بلد نیست به بزرگتر خود احترام بگذارد و یاد نگرفته را نمی‌دهم.
پاسخ جنجالی گل‌محمدی به نکونام؛ جوابش را نمی‌دهم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی، در نشست خبری پس از دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت که با نتیجه ۲ بر ۲ به نفع سرخپوشان به پایان رسید، بیان کرد:  نتیجه بازی نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتیم. خیلی خوب شروع کردیم اما روی ضد حمله حریف گل خوردیم. تیم نفت آبادان در فاز حمله بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد. با سرعت دادن به بازی به گل هم برسد.

AFC سپاهان را تنبیه کرد/تخلفات تیم اصفهان اعلام شد!

سرمربی تیم پرسپولیس، گفت: در نیمه دوم تسلط خوبی روی بازی داشتیم و توانستیم دو گل هم بزنیم، تا ثانیه‌های آخر هم برنده بودیم که متاسفانه اسیر اتفاقات بازی شدیم. بیشتر از ۳ یا ۴ بار روی دروازه ما نیامدند اما دو گل خوردیم که شاید باید یک بازنگری روی فاز دفاعی خودمان داشته باشیم.

تساوی پرسپولیس در خانه/ صنعت نفت آبادان 2 گل زد

گل‌محمدی، ادامه داد: از سمت دیگر هم باید در بحث گل‌زنی که مشکل داریم بیشتر تمرکز کنیم و کیفیتی که باید را در خط حمله نداریم. این مساله کار را سخت می‌کند و نمی‌توانیم ۷ - ۸ موقعیت گل در هر بازی داشته باشیم و یکی دو تا از آنها را گل کنیم. در چنین شرایطی کار سخت می‌شود اما در وضعیت فعلی موجودی ما همین است و باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم تا این نقطه ضعف را پوشش دهیم.

او درباره مشکلات داوری نیز توضیح داد: صحنه گلی که ما خوردیم را ببینید توپ کامل از خط رد نشد اما در هر صورت بازی راحتی برای قضاوت نبود و در مجموع فکر می‌کنم که آقای صفایی قضاوت خوبی داشتند. این صحنه را باید کارشناسان جواب درست‌تری بدهند اما چیزی که من دیدم به نظرم توپ کامل رد نشد.

گل‌محمدی، درباره صحبت‌های جواد نکونام، علیه او نیز گفت: شروع کننده این مساله ایشان بودند و من جواب کسی که بلد نیست به بزرگتر خود احترام بگذارد و یاد نگرفته را نمی‌دهم. همین جا موضوع را تمام شده می‌دانم. امیدوارم که حداقل فوتبالی‌ها و همه مربیان بتوانند یاد بگیرند که احترام بگذارند. این مساله موضوعی است که باید به آن توجه کرد، چیزی است که در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته شده است.

گل محمدی، در مورد لنگ زدن داور در نیمه دوم بازی و جا ماندن در برخی صحنه هاگفت: من متوجه چنین چیزی نشدم.

او در مورد شایعات انتقال لوکادیا به پرسپولیس گفت: به نظرم خیلی زود است که راجع به این صحبت کنیم که چه کسی به پرسپولیس اضافه می‌شود و فکر می‌کنم باعث بی تمرکزی برای بقیه مهاجمان می‌شود. نظرم از الان راجع به نقل و انتقالات صحبت نکنیم بهتر است. اجازه بدهید در فصل نقل و انتقالات بیشتر در این مورد صحبت کنیم.  

سرمربی پرسپولیس، درباره تاثیر جدل‌هایی که با سرمربیان دیگر دارد بر روی تمرکز تیم گفت: قبلا هم بوده است اما به نظرم مساله‌ای که امسال تیم را اذیت می‌کند، مشکلات و مسائل داخلی تیم است. همیشه این مسائل بوده و باید بتوانیم مشکلات خودمان را حل کنیم. این فقط بازیکنان و مربیان نیستند و اجزای دیگر هم دارد و باید با ایجاد آرامش فضای خوبی برای کار کردن ایجاد کرد. فضا مهیا باشد، آرامش و تمرکز بازیکنان بیشتر می‌شود و بر روی مسائل فنی هم تاثیر می‌گذارد.

گل‌محمدی، همچنین درباره وضعیت تیم پرسپولیس و پرداختی بازیکنان گفت: درصدی از آپشن‌های بازیکنان ما پرداخت شد. نمی‌خواهم درباره این مسائل اینجا صحبت کنم چون جای مناسبی نیست اما این اتفاق دیروز افتاد.

او در پاسخ به این سوال که اخراج بازیکن صنعت نفت چقدر به سود این تیم بود؟ نیز توضیح داد: وقتی این اتفاق رخ داد تیم ما فشار آورد و توانستیم حریف را تحت فشار بگذاریم، اتفاقات به سود ما رقم خورد. در نیمه دوم که نیمه خوبی بود، بازی یک‌طرفه شد و در مجموع بچه‌های ما خیلی خوب بودند. در ایجاد موقعیت و حفظ توپ خوب بودیم اما متاسفانه آن جایی که باید کار را تمام می‌کردیم و نگذاریم کار به اینجا بکشد خوب نبودیم، ضعف داشتیم و بی تمرکز کار کردیم. صحنه آخر هم واقعا صحنه‌ای نبود که تبدیل به گل شود، بازی را خوب اداره می‌کردیم اما متاسفانه این اتفاق افتاد و گل خوردیم.

گل محمدی، در مورد این شائبه که بازی‌های سپاهان قرار است به ورزشگاه آزادی منتقل شود، گفت: این چمن پس از ماه‌ها تلاش به اینجا رسیده است و اگر بازی‌های سپاهان و حتی نساجی هم به آزادی منتقل شود فشار زیادی به این چمن وارد خواهد شد. نگهداری آن سخت‌تر می‌شود. فکر اساسی شود و رایزنی درست و حسابی انجام شود.

او در مورد اینکه زمانی وجود ندارد و باید بازی در آزادی باشد در غیر این صورت به خارج از کشور منتقل می‌شود، تاکید کرد: وای به حال این چمن.

سرمربی پرسپولیس، در مورد اینکه در دو بازی اخیر نتیجه نگرفته است، گفت: لیگ مانند یک ماراتن می ماند و با وجود همه سختی‌هایی که هست باید کار را ادامه دهیم. باید بتوانیم تمرکز خوبی در بازی‌ها داشته باشیم. خیلی از مسائل و مشکلاتی که وجود دارد باعث بی‌تمرکزی در بازیکنان می‌شود. کاری که باید بکنیم این است که همه اعضای تیم بیشتر تلاش کنیم تا مانند سال گذشته موفق شویم و اگر یک نفر کم کاری کند کار سخت خواهد شد. خودم به آینده تیم امیدوار هستم. شاید آدم‌هایی از بیرون بخواهند مقابل این تیم سنگ بندازند که چنین آدم‌هایی وجود دارند. باید با همدلی و اتحاد بیشتر و با حمایت هواداران بتوانیم مشکلات خود را برطرف کنیم و همچنان ادامه دهیم. کار راحت نیست و به نظرم فقط با همدلی می‌توانیم کار را ادامه دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید