جزئیات شهادت یک سردار سپاه

کدخبر: ۶۰۸۳۰۲
اقتصاد نیوز :جانباز سرافراز صبر و استقامت شهید سردار علی طاهری بعد از 38 سال رنج و درد به یاران شهیدش پیوست.
 جزئیات شهادت یک سردار سپاه

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل ازفارس از زنجان، جانباز سرافراز صبر و استقامت شهید سردار علی طاهری به یاران شهیدش پیوست.

سردار علی طاهری سوم مهر ‌سال ۱۳۴۱ در زنجان متولد شد و با عضویت در بسیج و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل سوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۶۴ در منطقه کوشک به درجه رفیع جانبازی نائل و قطع نخاع شد.

فرمانده سپاه: انقلاب اسلامی در حال فتح ذهن ها و قلب‌هاست/ اسرائیل دندانی کرم خورده و از ریشه جدا شده است

14020815000265_Test_PhotoN

جانباز سرافراز صبر و استقامت شهید سردار علی طاهری ۱۴ آبان پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

 مراسم تشییع و تدفین جانباز شهید سردار علی طاهری امروز دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ در قطعه شهدای بهشت‌زهرا(س) زنجان برگزار شد.

گفتنی است، مراسم شام غریبان امروز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امام محمدباقر(ع) واقع در اراضی پایین کوه برگزار و مجلس ترحیم آن شهید بزرگوار روز سه‌شنبه ۱۶ آبانماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود.

همچنین آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده محترم ولی فقیه در استان و محسن افشارچی، استاندار زنجان در پیامی شهادت جانباز ۷۰ درصد شهید سردار علی طاهری را تسلیت گفتند.
 در این پیام آمده است: جانبازان سرافراز که در میدان نبرد با ایثار و جان‌فشانی، آزادگی خویش را نمایش گذاشتند، هیچگاه مسؤولیت خود را تمام‌ شده نمی‌دانند و تا لحظه وصال در جهاد فی سبیل‌الله ثابت قدم هستند.  
 در ادامه این پیام آمده است: بدون تردید حماسه ایثار، ایستادگی جانبازان گران‌قدر در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل، به عنوان چراغ راه به آیندگان انتقال خواهد یافت.  
 
در پیام مشترک امام جمعه و استاندار زنجان آمده است: عروج ملکوتی شهید سرافراز «سردار علی طاهری» جانباز ۷۰ درصد زنجانی که پس از تحمل سال‌ها درد و رنج جراحات ناشی از جانبازی به همرزمان شهیدش پیوست را به خانواده‌ معزّز ایشان و همرزمان شهیدش تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان، صبر و اجر جمیل را برای خانواده معظم ایشان مسئلت می‌نماییم.

 

تیتر یک
کارگزاری مفید