انتقاد تند جهاد اسلامی از حکومت‌های عربی!

کدخبر: ۶۰۸۴۹۸
اقتصادنیوز: معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: حکومت‌های عربی و ارتش‌هایشان در مقابل جنون رژیم اشغالگر در غزه بیکار ایستاده‌اند.
 انتقاد تند جهاد اسلامی از حکومت‌های عربی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «محمد الهندی» معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سکوت حکومت‌های عربی را محکوم کرد و گفت: حکومت‌های عربی و ارتش‌هایشان در مقابل جنون رژیم اشغالگر در غزه بیکار ایستاده‌اند.

سکوت جامعه جهانی در مقابل تهدید هسته‌ای اسرائیل !

طبق گزارش خبرگزاری «سما»، الهندی، گفت: ما نمی‌خواهیم حکومت‌های عربی در کنار ما بجنگند، اما از آنها می‌خواهیم که برای باز کردن گذرگاه‌ها فشار بیاورند. ما از آنها نمی‌خواهیم که از مقاومت حمایت کنند و به آنها اسلحه بدهند، بلکه ما خواستار حمایت آنها از ملت فلسطین هستیم.

ادعای عجیب نخست‌وزیر پیشین اسرائیل؛ زمین هدیه خداوند به یهودیان است!

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره ادعاهای مقامات اسرائیل مبنی بر ترور چندین فرمانده نظامی مقاومت در جریان جنگ غزه نیز تاکید کرد: جهاد اسلامی از رژیم اشغالگر می‌خواهد نام فرماندهانی که مدعی هدف قرار دادن آنها شده است را اعلام کند. مقاومت در جنگ فعلی تعداد معدودی از فرماندهان خود را از دست داده است و حملات دشمن بر غیرنظامیان متمرکز است.

الهندی، در ادامه درباره پرونده اسرای اسرائیل در نوار غزه نیز خاطرنشان کرد: اسرائیل در رابطه با پرونده اسرا در موقعیت بسیار دشواری قرار دارد و من معتقد هستم که در نهایت تسلیم خواسته‌های فلسطینی‌ها خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید