این استان بیشترین نقاط حادثه خیز را دارد

کدخبر: ۶۰۹۰۲۰
اقتصادنیوز: رئیس پلیس راهور فراجا گفت: استان‌های تهران، خوزستان و فارس بیشترین نقاط حادثه خیز را در ابتدای سال 1402 داشتند که استان تهران ۳۷۴ نقطه حادثه خیز را در سطح معابر درون شهری دارد.
این استان بیشترین نقاط حادثه خیز را دارد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار سیدکمال هادیانفر با اشاره آمار نقاط حادثه خیز اظهار کرد: ابتدای سال 1402 تعداد کل نقاط حادثه خیز درون شهری در کشور 2523 که تا پایان مهرماه سال جاری تعداد 427 نقطه اصلاح شده است.

وی افزود: از تعداد 2096 نقطه حادثه خیزی که باقی مانده، تعداد 355 نقطه آشکار سازی و تعداد 171 نقطه حادثه خیز نیز ایمن سازی شده است.

سردار هادیانفر با بیان اینکه استان های تهران، خوزستان و فارس بیشترین نقاط حادثه خیز را در ابتدای سال 1402 داشتند، اضافه کرد: بیشترین فعالیت در جهت رفع نقاط حادثه خیز را استان تهران با 112 مورد از 486 نقطه و خوزستان با 53مورد از257 نقطه حادثه خیز را داشته اند.

وی ادامه داد: استان های تهران، خوزستان و فارس به ترتیب با 374، 204 و 186 نقطه، بیشترین نقاط حادثه خیز باقیمانده را در سطح کشور دارند.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به شناسنامه ترافیکی نقاط حادثه خیز، گفت: کلیه نقاط حادثه خیز در ابتدای سال 1402 از سوی پلیس راهور استان ها اعلام شده و دارای شناسنامه ترافیکی که این شناسنامه از عناوینی چون نام نقطه حادثه خیز، نوع محل، علت حادثه خیز بودن، طول جغرافیایی و عرض جغرافیایی برخوردار می باشد.

سردار هادیانفر خاطرنشان کرد: صورت جلسه تنظیمی بابت شناسنامه های نقاط حادثه خیز  با هماهنگی و نظارت شورای عالی ترافیک، پلیس راهور استان  و شهرداری های استان مربوطه تنظیم شده که نهایتاً به تایید وزارت کشور رسیده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید