اسرائیل تایید کرد

فوری/ حمله ترکیبی حزب الله به شمال اسرائیل+ جزئیات

کدخبر: ۶۰۹۲۵۳
اقتصادنیوز: رسانه‌های عبری گفتند، یک حمله ترکیبی در شمال اسرائیل روی داده که شامل حمله خمپاره‌ای و شلیک کاتیوشا و نفوذ یک پهپاد دشمن بوده‌است.
فوری/ حمله ترکیبی حزب الله به شمال اسرائیل+ جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشره، رسانه‌های وابسته به حزب الله لبنان اعلام کردند که توپخانه ارتش اسرائیل اطراف شهرک «رامیا» در بخش غربی جنوب لبنان و منطقه بین الضهیره و طیر حرفا را هدف قرار داد.

اعتراف جنگی اسرائیل؛ حماس همچنان قدرتمند است

خبرگزاری رسمی لبنان اعلام کرد که یک پهپاد اسرائیل خودرویی را در منطقه البراک در منطقه الزهرانی نزدیک به سواحل لبنان هدف قرار داد.

گزارش مهم نظامی امنیتی شمخانی به مجمع تشخیص درباره جنگ غزه

رسانه‌های اسرائیل نیز اعلام کردند که ارتش اسرائیل با جنگنده و توپخانه جنوب لبنان را هدف قرار داده‌است.

شبکه ۱۲ عبری نیز گزارش دادف یک خمپاره به ساختمانی در کریا شمونا شلیک شد. آژیرهای خطر در کریات شمونا و شهرک‌های هم‌مرز با بخش شرقی جنوب لبنان به صدا درآمد.

 سازمان پخش اسرائیل نیز گزارش داد، نسبت به نفوذ پهپادهایی به شهرک‌های اطراف در جلیل علیا هشدار داده شده‌است. رسانه‌ها مدعی شدند، دو پهپاد به حریم هوایی این منطقه نفوذ کرده‌است.

رسانه‌های عبری گفتند، یک حادثه ترکیبی در شمال روی داده که شامل حمله خمپاره‌ای و شلیک کاتیوشا و نفوذ یک پهپاد دشمن بوده‌است.

پیش از این اسرائیل بیمارستانی در منطقه میس الجبل را هدف قرار داده بود. این رژیم به زخمی شدن پنج تن از سربازانش در حمله حزب‌الله لبنان اذعان کرده بود.

این درحالی است که قرار است سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز ساعت سه به وقت لبنان برای دومین بار از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی در هفتم اکتبر سخنرانی کند.

عملیات طوفان الاقصی امروز وارد سی و ششمین روز خود شد و حملات اسرائیل به نوار غزه به ویژه به بیمارستان‌ها همچنان ادامه دارد.

از زمان شروع این عملیات مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب الله و ارتش اسرائیل بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید