دریادار سیاری: ۴۰ فراز از نهج‌البلاغه امروز در دانشگاه‌های ارتش تدریس می‌شود

کدخبر: ۶۰۹۹۵۱
اقتصادنیوز: معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: هر قدر آموزش و تربیت ما قوی باشد، قطعاً در عملیات‌ها پیروز خواهیم شد.
دریادار سیاری: ۴۰ فراز از نهج‌البلاغه امروز در دانشگاه‌های ارتش تدریس می‌شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی، در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای محتوای آموزش الکترونیکی و تربیتی که در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، با بیان اینکه امروز نسلی پر افتخار در ارتش در حال آموزش و رشد هستند، اظهار داشت: قطعاً چنین نسلی آینده ارتش را تأمین خواهند کرد.

سردار نقدی خطاب به کشورهای منطقه: پایگاه‌های اسرائیل و آمریکا را تعطیل کنید

امیر دریادار سیاری، با تأکید بر اینکه آموزش رمز پیروزی در عملیات است، عنوان کرد: هر قدر آموزش و تربیت ما قوی باشد، قطعاً در عملیات‌ها پیروز خواهیم شد.

آمریکا مسئول تداوم بمباران غزه است!

معاون هماهنگ‌کننده ارتش، افزود: مهم‌ترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است و اگر نیروی انسانی کارآمد داشته باشیم، می‌توانیم در برابر تهدیدات بهترین واکنش را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ساخت ناوشکن‌ها، پهپادها و هواپیماها حاصل تفکر نیروی انسانی است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات را داشته باشیم، اما نیروی کیفی برای استفاده از آن‌ها نداشته باشیم، قطعاً این تجهیزات از بین خواهد رفت.

امیر دریادار سیاری، اظهارکرد: نیروی انسانی کیفی در ارتش با وجود تمامی محرومیت‌ها توانسته با اتکا به توان خود به بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات دست پیدا کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش، بیان کرد: امروز با وجود تمامی تحریم‌ها در تأمین تجهیزات مورد نیاز دفاعی روی پای خود ایستاده‌ایم و این نشان می‌دهد که ما توانسته‌ایم شعار «ما می‌توانیم» را به واسطه نیروی انسانی کیفی، تحقق ببخشیم.
وی یادآور شد: عملیات «حمله به اچ ۳» توسط همین نیروهای شجاع و کیفی انجام شد و دنیا همچنان در حیرت چگونگی انجام این عملیات است و آن را در دانشگاه‌های خود تدریس می‌کنند.

دریادار سیاری، با بیان اینکه مسیر برنامه‌ریزی و آموزش ارتش بسیار خوب طی شده است، تأکید کرد: باید از تجربیات دفاع مقدس بهره ببریم؛ چرا که بسیار ارزشمند است و توان آموزش و پرورش ما را بالا می‌برد.

وی با تأکید بر اینکه محتوای آموزش الکترونیکی در زمان شیوع و گسترش کرونا خود را به خوبی در کشور نشان داد، گفت: در آن دوران، آموزش حضوری در ارتش حتی یک روز هم تعطیل نشد و با افتخار می‌گویم که ما حتی یک فوتی هم در مراکز آموزشی خود نداشتیم که این نشان از فرماندهی و مدیریت خوب ارتشی است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه بهترین راهبرد و راهنمای ما برای فرماندهی و مدیریت «نهج‌البلاغه» است، افزود: ۴۰ فراز از نهج‌البلاغه امروز در دانشگاه‌های ارتش تدریس می‌شود.                                                                           

دریادار سیاری خطاب به افسران حاضر در این مراسم خاطرنشان کرد: باید بدانید که چه مسئولیت خطیری بر عهده دارید و پا جای پای چه عزیزانی می‌گذارید؛ عزیزانی که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جان دادند تا امروز  شما بالنده باشید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید