محسن رضایی: حماس در غزه تنها نیست/ در روزهای آینده شاهد ورود سایر جبهه‌ها به جنگ خواهیم بود

کدخبر: ۶۱۰۹۸۴
اقتصادنیوز: محسن رضایی گفت: حماس در غزه تنها نیست و در روزهای آینده شاهد ورود سایر جبهه ها به جنگ غزه خواهیم بود.
محسن رضایی: حماس در غزه تنها نیست/ در روزهای آینده شاهد ورود سایر جبهه‌ها به جنگ خواهیم بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین گفت: اگر فشار به مردم غزه ادامه پیدا کند، جنگ از حمایت بیشتری برخوردار خواهد شد.

رضایی افزود: این جنگ سرنوشت «اسرائیل» و سرنوشت محور مقاومت را رقم خواهد زد که در آینده نقش بیشتری خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در این نبرد فقط شکست خورد، تصریح کرد: هرچه اسرائیل بیشتر به غزه نفوذ کند بیشتر در باتلاق فرو می رود و نمی تواند به پیروزی برسد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران در ادامه گفت‌وگوی خود با المیادین خاطرنشان کرد، «اسرائیل» می تواند در غزه وارد خیابان‌ها شود، اما با مقاومت پنهانی مواجه می‌شود.

وی تأکید کرد که این جنگ منجر به سقوط نتانیاهو خواهد شد و پس از سالها شاهد سقوط «اسرائیل» خواهیم بود.

رضایی اضافه کرد، حماس در غزه تنها نیست، در کرانه باختری و خارج از فلسطین در کنار نیروهای مقاومت در لبنان، عراق و یمن حضور دارد. در روزهای آینده شاهد ورود سایر جبهه ها به جنگ غزه خواهیم بود.

محسن رضایی گفت: در صورت ادامه بدتر شدن اوضاع در غزه، کنترل واکنش جوانان مسلمان غیرممکن خواهد بود. در صورت بدتر شدن اوضاع، یمنی‌ها می‌توانند حدود 500 هزار نیرو را وارد فلسطین کنند.

وی ادامه داد: فلسطین به یک موضوع بین المللی تبدیل شده است و نفرت از «اسرائیل» به یک احساس عمومی بین المللی تبدیل شده است و برخی کشورها از رابطه خود با «اسرائیل» شرم دارند.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به توقیف کشتی صهیونیستی در نزدیکی یمن گفت که واشنگتن مسئول کنترل کشتی امروز توسط یمنی‌ها است چراکه می‌تواند اسرائیل را مجبور به عقب‌نشینی کند.

وی تصریح کرد: ایالات متحده و اسرائیل در برابر حملات در سراسر جهان در آفریقا، اروپا و قاره آمریکا آسیب پذیر هستند. ایران هیچ یک از اقدامات نیروهای مقاومت را به آنان دیکته نمی‌کند ولی از آنها حمایت می‌کند.

محسن رضایی تأکید کرد که جنگ غزه، جنگی برای کنترل منطقه است و آمریکا می‌خواهد از اینجا راه‌هایی را به شرق آسیا باز کند.

وی همچنین گفت که راهکار دودولتی یک راه حل شکست خورده است و دیگر روی میز نیست و نشست کشورهای اسلامی زمینه ساز همکاری های آینده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید