لئونل مسی از همسرش جدا شد؟

کدخبر: ۶۱۱۱۲۷
اقتصادنیوز: یکی از روانشناسان ویدئویی از مسی و آنتونلا را مورد بررسی قرار داده و با توجه به زبان بدن تایید کرده که این دو با هم مشکل دارند. در مراسم توپ طلا در پاریس نیز آنتونلا پیش رفت تا مسی را ببوسد اما مسی این اجازه را به او نداد.
لئونل مسی از همسرش جدا شد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبر ورزشی، در حالیکه مسی و آنتونلا محبوب‌ترین زوج فوتبالی بودند خبرنگاری به نام گونسالو واسکس از وجود مشکلاتی در رابطه آنها خبر داد و کم کم تمام خبرگزاری‌ها شروع به اشاره به این مورد کردند.

رابطه لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوزو به عنوان بادوام‌ترین و محکم‌ترین رابطه بین زوجین در فوتبال شناخته می‌شود. این دو نفر از ۹ سالگی با هم دوست بودند و ۱۵ سال است که با هم ازدواج کرده و زیر یک سقف زندگی می‌کنند.

یکی از روانشناسان ویدئویی از مسی و آنتونلا در تیک‌تاک را مورد بررسی قرار داده و با توجه به زبان بدن تایید کرده که این دو با هم مشکل دارند. علاوه بر این، در مراسم توپ طلا در پاریس آنتونلا پیش رفت تا مسی را ببوسد اما مسی این اجازه را به او نداد. آنتونلا نیز به روی صحنه نرفت و فقط سه پسرشان متئو، چیرو و تیاگو در کنار پدر روی صحنه ایستادند

موضوع دیگری که نظر رسانه‌ها را به خود جلب کرده تغییر عکس پروفایل مسی در اینستاگرام است. او که مرد خانواده است و اغلب عکس خانوادگی را در پروفایل خود قرار می‌داد، عکس تکی خود را جایگزین کرد. عدم واکنش مسی به عکسی که آنتونلا هفته پیش منتشر کرد نیز می‌تواند تاییدی بر این موضوع باشد.

مسی و آنتونلا این خبرها را تایید یا تکذیب نکردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید