فردا مدارس تهران تعطیل است؟

کدخبر: ۶۱۲۳۱۹
اقتصادنیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: تصمیمی برای برگزاری جلسه اضطرار آلودگی هوا گرفته نشده است و براساس اعلام سازمان هواشناسی تا ساعات آینده (امشب) وضعیت کیفیت هوای تهران بهبود پیدا می‌کند.
فردا مدارس تهران تعطیل است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ محمد غراوی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عصر یکشنبه اعلام کرد: تا ساعات آینده وزش باد را در تهران داریم که باعث بهتر شدن شرایط هوا شده و کیفیت هوا برای روز دوشنبه (فردا) بهبود پیدا خواهد کرد به همین خاطر برنامه‌ای برای تعطیلی مدارس نداریم و مدارس مقاطع مختلف تحصیلی طبق روال عادی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: طبق استعلامات به عمل آمده از اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط کیفیت هوا به گونه‌ای نیست که جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا برگزار شود لذا تا ساعات آینده (امشب) وضعیت کیفیت هوا بهتر خواهد شد.

همچنین مدیرکل مدیریت بحران استان تهران پیشتر از صدور هشدار زرد ناپایداری و وزش باد شدید در استان خبر داد و گفته بود: ضروری است در این شرایط استحکام سازه‌ها و لایروبی آب روها جدی گرفته شود.

حامد یزدی مهر از پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وزش باد شدید بویژه در نیمه جنوبی استان تهران خبر داد و افزود: از شهروندان می‌خواهیم طبق این پیش بینی از عصر فردا دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه از حضور در ارتفاعات خودداری کرده و نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و بناهای سست و تابلوهای تبلیغاتی اطمینان حاصل کنند و از پارک خودرو و قرار گرفتن کنار درختان فرسوده بپرهیزند.

 شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران عصر یکشنبه (ساعت ۱۶) بر روی عدد ۱۴۹ قرار دارد و وضعیت برای گروه‌های حساس جامعه ناسالم است البته ۹ ایستگاه در مناطق مختلف پایتخت همچنان دارای وضعیت قرمز از نظر آلودگی هوا هستند.

براساس پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان تهران، روز دوشنبه هوا صاف تا کمی ابری همراه با غبار رقیق خواهد بود و در بعضی از ساعات روز همراه با وزش باد خواهد بود که بتدریج افزایش می یابد. فردا همچنین بارش پراکنده باران و در ارتفاعات بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید