سردار سلامی: وضع رژیم صهیونیستی بسیار وخیم‌تر از چیزی است که ما آرزو می‌کنیم

کدخبر: ۶۱۳۱۱۲
اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه تصریح کرد: اگر به ارتش آمریکا نگاه نگاه کنید که نیمی از قدرت دفاعی جهان را در اختیار دارد، بودجه نظامی این کشور اندازه بودجه کل جهان است، اما با همه اینها، این ارتش پایان‌پذیر است.
سردار سلامی: وضع رژیم صهیونیستی بسیار وخیم‌تر از چیزی است که ما آرزو می‌کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در همایش اقتدار بسیج استان قزوین گفت: همه نیرو‌های مسلح جهان در قدرتمند‌ترین شکل آن محدودند.

وی افزود: ارتش آمریکا نیمی از قدرت جهان را در اختیار دارد، یعنی بودجه نظامی آن به اندازه بودجه نظامی همه عالم است، اما ارتش این کشور باز هم محدود و پایان یافتنی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران اضافه کرد: ارتش شوروی سابق هم با ۱۰۲ لشگر زرهی تمام شد.

سردار سلامی گفت: به هر نقطه‌ای از عالم نگاه کنیم نیرو‌های مسلح کلاسیک محدود است، اما در جهان یک نیروی عظیم دفاعی وجود دارد که همانند رودخانه‌ای درخشان که یک حقیقت جاری روی زمین است، هرگز تمام نمی‌شود.

وی افزود: نیروی بسیج می‌جوشد و می‌خروشد و با افتادن هر پرچم از دست یک شهید ده‌ها جوان آن را دوباره به احتزاز در می‌آورند.نیروی بسیج بر هر نیروی مسلح با هر اندازه، استعداد و پیشرفت از تجهیزات غلبه می‌کند همان طور که این نیرو در دفاع مقدس بر فاتحان جنگ فائق آمد.

سردار سلامی افزود: آمریکا، شوروی و بخشی از کشور‌های اروپایی در حمایت از ارتش بعث می‌خواستند ملت ایران را در صحنه جنگ بشکنند و ایران بزرگ را کوچک کنند. آن‌ها قصد داشتند جهالت مدرن را به ملت ایران تحمیل کنند، اما نیروی عظیم بسیج که به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شد، نقشه آن‌ها را خنثی کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمنان با سد مستحکم بسیج مواجه شدند و متوقف شدند. این نیروی الهی مظهر و تجلی زیباترین صفاتی است که خداوند در قرآن به آنان نسبت داده است، یعنی اهل صبر و توکل و ایثارند. دیگران را بر خود مقدم می‌دارند، جانشان را فدا می‌کنند تا جان یک ملت در امن و امان باقی بماند.

سردار سلامی افزود: بسیج هرگز پرچم را اجازه نمی‌دهد بر زمین بیفتد، اجازه اشغال سرزمین را نمی‌دهد واجازه نمی‌دهند بیگانه برای سرنوشت این ملت تصمیم بگیرد.

وی اضافه کرد: بسیجیان در لحظه‌های سخت به داد مردم می‌رسند؛ اگر سیلی اتفاق بیفتد، اولین نفراتی هستند که به جنگ آب می‌روند، تا آب خانه مردم را آسیبی نزند، من آن‌ها را در آق قلا، در خوزستان، در پلدختر، در سیستان و بلوچستان و در هرمزگان دیدم باور کنید که این‌ها دلسوزتر از خود خانواده‌ها بودند.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: در روستای مزداران فیروزکوه آن‌ها را غرق در گل و لای دیدم که خانه‌ها را پاکسازی می‌کردند، فرش‌ها را می‌شستند و غم و غبار اندوه را از سیمای مردمانمان می‌زدودند.

فرمانده سپاه پاسداران می‌گوید: طبق اطلاعات دقیقی که داریم، رژیم صهیونیستی از ۱۶۰۰ تانک و نفربری که به میدان آورده  ۳۰۰ دستگاه زده شده، صدها اسرائیلی کشته شدند. اسرائیلی‌ها این اخبار را منتشر نمی‌کنند، یک سانسور خبری شدید حاکم است. شما هر چه خبر می‌شنوید از فلسطینی‌هاست، از آشفتگی شهرهای رژیم صهیونیستی چیزی نمی‌شنوید ولی وضع بسیار وخیم‌تر از چیزی است که ما آرزو می‌کنیم. این واقعیت منجر شد که رژیم صهیونیستی در نهایت تن به آتش‌بس دهد.

سردار سلامی با بیان اینکه این‌ها نشانه‌های نزول نصرت الهی بر یک ملت است، افزود: بسیجیان در صحنه‌های علم هم درخشیدند، شهید احمدی روشن ها، فخری زاده ها، علی محمدی ها، شهریاری‌ها آن‌ها که این کشور را در میان کشور‌های دارای دانش و فناوری هسته‌ای قرار دادند.

وی افزود: آنانی که ماهواره به آسمان فرستادند، عزیزانی که پالایشگاه‌های کشور را ساختند، آن‌هایی ستاره خلیج فارس را ساختند، پالایشگاهی که ۵۰درصد بنزین کشور را تولید می‌کند.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید