محسن رضایی: با طوفان الاقصی رونمایی جدیدی از جمهوری اسلامی پدیدار شد!

کدخبر: ۶۱۳۱۶۰
اقتصادنیوز: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حادثه غزه یکی از مهم‌ترین اتفاقات جهان است. با این عملیات رونمایی جدیدی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت پدیدار شد.
محسن رضایی: با طوفان الاقصی رونمایی جدیدی از جمهوری اسلامی پدیدار شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محسن رضایی، در نشست تشکیلاتی اعضای کمیته‌ها و ارکان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به تداوم پیامدهای عملیات طوفان‌الأقصی گفت: حادثه غزه یکی از مهم‌ترین اتفاقات جهان است. با این عملیات رونمایی جدیدی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت پدیدار شد. در آن طرف ماجرا نیز رونمایی از آمریکا و حامیان رژیم صهیونسیتی صورت گرفت و چهره کریه حامیان کودک‌کشی برای جهانیان روشن شد.

فوری/ دستور خطرناک نتانیاهو صادر شد!

وی ادامه داد: در جبهه مقاومت اقتدار و انسانیت نمایان و در آن سو دژخیمی، ستمگری و توحش نمایان شد. اگر ۱۰ سال قبل از این عملیات را بررسی کنیم انواع توطئه علیه جبهه مقاومت، جمهوری اسلامی و فلسطینیان را می‌بینیم. توطئه‌هایی که برنامه‌ریزی داشت و همه دیدند کشورهای غربی چه فعالیت‌هایی کردند تا ایران‌هراسی را در اذهان جا بیندازند و چهره مسلمانان و جبهه مقاومت را بد جلوه دهند.

تقدیر امیرعبداللهیان از یمن

رضایی تاکید کرد: در طرف مقابل نیز همگان دیدند چقدر تبلیغات انجام شد تا بگویند اسرائیل، دولت خوبی است‌ و برای رژیم صهیونسیتی چهره‌سازی شود. این برنامه‌ها تا حدی پیش رفت که جمهوری آذربایجان را تا یک درگیری قطعی جلو بردند و تحریک کردند. ما در تحلیل‌هایمان این پیشینه را نباید از یاد ببریم.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران یادآور شد: فلسطین یعنی نفت و گاز و اولین پیامد خارج‌شدن آمریکا و اسرائیل از آن، گرانی نفت برای این کشورها در کل جهان است. فلسطین سر پل آمریکا برای نفت است. این منطقه پل پیروزی آمریکاست و از آنجا می‌تواند سیاست‌های خود را در منطقه اشاعه دهد. موضوع این جنگ تنها نوار غزه نیست بلکه جنبه راهبردی منطقه هم در آن دخیل است.

وی با اشاره به برقراری آتش‌بس گفت: اسرائیلی‌ها با بمباران غزه قصد داشتند مردم این شهر را کوچ اجباری دهند تا تونل‌ها را پیدا و حماس را به زعم خود نابود کنند. اما حزب‌الله شمال فلسطین را ناامن کرد، مقاومت عراق به میدان آمد و شگفتی‌آور این حادثه، یمنی‌ها هم آمدند و کشتی اسرائیلی را گرفتند و ناو آمریکایی را که می‌خواست به کشتی اسرائیلی کمک کند تهدید به حمله کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: صهیونیست‌ها در این شرایط فهمیدند باید هر طور شده آتش‌بس برقرار کنند و به همین دلیل آزادی اسرا را مطرح کردند. پیش‌بینی‌های زیادی در ابعاد سیاسی و مسائل مختلف برای ادامه طوفان‌الأقصی مطرح است اما باید بدانیم با یک حادثه مهم و سرنوشت‌ساز روبه‌رو هستیم و باید آماده باشیم. به دلیل این تحولات منطقه‌ای ما امروز به‌شدت نیاز به وحدت داریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امروز پیشرفت کشور بدون هماهنگی و وحدت امکان‌پذیر نیست، اظهار کرد: باید برادری‌ها مثل اوایل انقلاب تقویت شود و شورای ائتلاف باید آن را احیا کند. اخلاق‌مداری و برادری‌ها کمی کمرنگ شده که باید تقویت شود. امیدواریم بار دیگر نیروهای انقلاب هماهنگ‌تر و فشرده‌تر کنار هم قرار گیرند و تاثیرگذار باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید