راهیابی وفایی به جمع ۴ اسنوکرباز برتر مسابقات قهرمانی انگلستان

کدخبر: ۶۱۳۲۷۴
ملی پوش اسنوکر کشورمان موفق شد در مسابقات قهرمانی انگستان به جمع ۴ بازیکن برتر این مسابقات راه پیدا کند.
راهیابی وفایی به جمع ۴ اسنوکرباز برتر مسابقات قهرمانی انگلستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران که در مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ شرکت کرده است، در دور سوم این رقابت به مصاف ژانگ آندا حریف چینی رفت و موفق شد در یک بازی حساس با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز دیدار شود و به جمع چهار بازیکن برتر این مسابقات برسد.

وفایی درحالی حریفش را شکست داد که او در رده ۱۸ جهان قرار دارد و حریف چینی او در این دور از مسابقات در رده ۱۵ جهان ایستاده بود.

با این پیروزی، وفایی به جمع چهار بازیکن برتر این مسابقات صعود کرد و باید در دور بعدی به مصاف رونی‌ اُسالیوان ستاره انگلیسی اسنوکر جهان برود. دیدار وفایی و اُ سالیوان می‌تواند بسیار جذاب دنبال شود چرا که این دو اسنوکرباز در گذشته با یکدیگر کری‌هایی داشتند.

به گزارش ایسنا، وفایی در دور نخست این مسابقات توانست شان مورفی انگیسی، مرد شماره ۷  جهان را با نتیجه ۶ بر ۴ شکست دهد. در دور دوم، ملی پوش اسنوکر ایران متئو به مصاف سلت رفت و در یک بازی یک طرفه توانست با نتیجه ۶ بر ۱ به پیروزی برسد.

 مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ یک مسابقات اسنوکر حرفه‌ای است که از ۲۵ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار می‌شود. برنده این مسابقات می‌تواند ۲۵۰ هزار پوند را به جیب بزند. مجموع جوایز رقابت‌ها یک میلیون و دویست و پنج هزار پوند تخمین زده شده است. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی انگلستان مارک آلن است که در فینال ۲۰۲۳ توانست دینگ جونهوی را با نتیجه ۱۰ بر ۷ شکست دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید