روزنامه اصولگرا:تتلو دیگر به پایان راه رسیده است

کدخبر: ۶۱۳۳۰۴
اقتصادنیوز: تتلو با انتشار خبر دروغین بازگشت به ایران، به تبلیغ سایت شرط‌بندی‌اش پرداخت و بازدیدهایش را گرفت و دست آخر هم با همه وعده‌ها و فیلم بازی کردن‌ها به ایران برنگشت تا مخاطبانش را دلسرد کند.
روزنامه اصولگرا:تتلو دیگر به پایان راه رسیده است

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه اصولگرای فرهیختگان ارگان دانشگاه آزاد نوشت: امیر تتلو دیگر مرزی برای پیشروی در صحرای ابتذال پیش‌رویش نیست. ابتذال و حتی فراتر از آن، شرارت را به حد اعلی رسانده.

اخباری که از نوع برقراری ارتباطش با دخترکان شیفته خود به گوش می‌رسد، دردآور است و در هر جایی از دنیا باشد، سنگین‌ترین مجازات را درپی خواهد داشت و شنیده شده پلیس ترکیه هم به‌دنبال بازداشت اوست.

فوری/ شاهرخ خواننده پیش از انقلاب درگذشت

آدمی که مواد مخدر را به حد افراطی مصرف می‌کند، سایت شرط‌بندی دارد، به هیچ رابطه عاطفی‌ای پایبند نیست و روابطش پرتعداد و بسیار پرحرف‌وحدیث است، به ته رابطه جنسی رسیده و برای فرار از تکراری شدن این روابط، به کتک زدن و حتی آسیب رساندن به شرکای خود می‌پردازد، روی سن و درحال اجرا مواد مصرف می‌کند و به مخاطبانش به‌صورت کاملا جدی توهین‌های جنسی و ناموسی می‌کند، دیگر جایی و مرزی برای تخریب نگذاشته .

 تتلو بسیار مخاطب دارد. عمدتا هم از بین نوجوان‌ها.  اصلا نمی‌توان درک کرد چرا آدم باید طرفدار او باشد؟ قطعا برخی آهنگ‌هایش قشنگ است و شاید حال‌وهوای دلی مخاطبانش را بیان می‌کند که این همه طرفدار برایش مانده اما سوال اینجاست که این عشق دیوانه‌وار و آتشین به آدمی با این مشخصات، دقیقا چه معنایی دارد؟چطور می‌شود به‌صورت افراطی طرفدار چنین آدمی شد؟

اگر تتلو قرار بود در مارکت موسیقی آمریکا یا اروپا فعالیت کند، با این رفتار سال‌ها پیش به انتها رسیده بود و الان در سلولی انفرادی مشغول مرور خاطراتش بود.

هیچ خواننده‌ای در جهان نمی‌تواند رسما اعلام کند که من خواستار حضور دختران زیر 18 سال در حرمسرای خودم هستم و نابود نشود. ربطی به مذهب هم ندارد. هر خواننده‌ای، هر چهره‌ای که به‌صورت رسمی اعلام کند دختران بین سن 15 تا 20 که خواهان برقراری رابطه با من هستند می‌توانند به حرمسرای من اضافه شوند، نه‌تنها «کنسل» می‌شود، اسپانسر، شرکای تجاری و حقوقی و تمام اعتبار اجتماعی خود را به باد می‌دهد، بلکه به زندان هم می‌افتد. زندانی هم که برایش درنظر خواهند گرفت زندانی بسیار ترسناک و جدی خواهد بود که معلوم نیست از آن سالم و زنده بیرون بیاید یا نه.

 خود او هم اذعان کرده که پلیس ترکیه تحقیقاتش علیه او را آغاز کرده و حتی به منزلش هم سر زده‌اند. به‌نظر می‌رسد که او آنقدر گل کشیده که ارتباطش با واقعیت را از دست داده و درک نمی‌کند کارهایی که دارد انجام می‌دهد، خلاف تمام قوانین مدنی در جهان است. او در هیچ کشوری نمی‌تواند این‌گونه رفتار کند و به زندان نرود ترکیه تا همین جایش هم با او زیادی کنار آمده.

بخشی از رفتارهای چندسال اخیر به‌خاطر بالا رفتن شدید مصرف مواد مخدرش است که او را به انسانی پیش‌بینی‌ناپذیر تبدیل کرده. میزان مصرف مواد مخدر او رسما بالاست و روی استیج و موقع کنسرت‌ها رسما اعلام می‌کند که یا درحال استعمال است یا باید صحنه را ترک کند تا به موادش برسد.

  حتی اسنوپ‌داگ، رپر معروف آمریکایی هم این‌گونه روی استیج برای مواد مخدر تبلیغ نکرد. بماند که این چهره سیاهپوست، یکی از چهره‌های محبوب و دوست داشتنی و حتی خیر است که بارها و بارها برای نهادهای مختلف، کنسرت‌های خیریه گذاشته یا از شهرت خود برای جمع‌آوری کمک‌های مالی استفاده کرده.

به‌هرحال، قصه تتلو به جاهایی رسیده که خوشایند هوادارانش نخواهد بود. ویدئوهای منتشرشده از دختران نوجوانی که دور وبر او هستند برایش شر شده. چیزهایی که توسط سحر قریشی بیان شد به اندازه کافی ترسناک بود، وای به‌حالی جزئیاتی که هنوز بیرون نیامده.

تتلو قطعا برای برقراری ارتباط جنسی با دختران زیر سن قانونی، در هر دادگاهی در دنیا محکوم خواهد شد. اتفاقی که پیش از این برای ده‌ها و صدها چهره معروف دیگر هم افتاده.

او چنان خود را تتو کرده که آدم را یاد کاسپار نقش منفی کتاب «آرک انجل» یا کشتی فرشتگان از آنتونی هوریتس، نویسنده انگلیسی و خالق رمان‌های الکس رایدر می‌اندازد؛ مردی که روی صورتش کره زمین را تتو کرده بود!

او حالا از آتش زدن هیچ کس و هیچ چیز ترسی ندارد. مواد مخدر تمام مرزهای اخلاقی او را به باد فنا داده و صادقانه از او انسانی ساخته که هیچ مرام، اخلاق یا خط قرمزی ندارد. چه بر سر آن خواننده جوانی آمد که آهنگ‌هایش از عشق و علاقه و محبت سخن می‌گفت؟

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید