هشدار درباره اتباع بیگانه غیرمجاز/خودروهای حامل این افراد توقیف خواهند شد

کدخبر: ۶۱۵۰۹۹
اقتصادنیوز: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهکیلویه و بویراحمد گفت: خودروهایی که اقدام به جابجایی و انتقال اتباع غیرمجاز کنند ضمن توقیف شش ماهه خودرو متخلف، جهت اعمال قانون به مراکز قضایی معرفی می‌شوند.
هشدار درباره اتباع بیگانه غیرمجاز/خودروهای حامل این افراد توقیف خواهند شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازروابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، سیدجواد هاشمی مهر، روز یکشنبه، ۱۹ آذر در نشست کارگروه اتباع بیگانه بر ضرورت همراهی مجموعه استان در شناسایی و طرد اتباع خارجی غیر مجاز تاکید کرد و گفت با هم افزایی دستگاهای متولی می‌توان در شناسایی، جمع آوری و ساماندهی اتباع غیرمجاز در استان اقدام کرد.

خبر مرتبط
دستگیری باند گروگانگیری اتباع خارجی در شهرستان‌ خوی

اقتصادنیوز:روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از دستگیری چهار نفر از سرشبکه های اصلی باند گروگانگیری اتباع خارجی در شهرستان‌ خوی خبر داد.

وی اظهار کرد: خودروهایی که اقدام به جابجایی و انتقال اتباع غیرمجاز کنند ضمن توقیف شش ماهه خودرو متخلف، جهت اعمال قانون به مراکز قضایی معرفی می‌شوند.

خبر مرتبط
خبر بد وزیر کشور برای اتباع غیر مجاز

اقتصادنیوز: وزیر کشور گفت که مهاجران غیرقانونی باید از کشور خارج شوند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهکیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: اتباع خارجی غیرمجاز تحت هیچ شرایطی به دلیل ملاحظات اجتماعی، فرهنگی و امنیتی نباید در استان حضور داشته باشند و بایستی با جدیت و هم افزایی بیشتری در خصوص اجرای طرح اتباع غیرمجاز اقدام شود.

هاشمی مهر، تصریح کرد: در خصوص اتباع خارجی غیرمجاز در کشور و طرح جمع‌آوری آن‌ها اقدامات قانونی صورت می‌گیرد از این رو در استان نیز همزمان با سراسر استان‌های دیگر اقدام لازم در این خصوص در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: هیچ کارخانه، کارگاه و صنعتی حق استفاده از اتباع خارجی را ندارد و چنانچه کارگاه‌ها و صنایع بزرگ و کوچک از اتباع غیرمجاز استفاده کردند، با آن‌ها برخورد جدی می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهکیلویه و بویراحمد، یادآور شد: ضرورت دارد که کارگروه ویژه‌ای نیز در استان برای جمع آوری اتباع افغان تشکیل تا روند امور با نظارت و دقت بیشتری اعمال شود.

روح الله شاهینی، مدیرکل امنیتی و انتظامی اتباع و مهاجرین خارجی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به حضور تعداد زیادی از اتباع بیگانه در این استان گفت: طرد اتباع بیگانه به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در دستور کار قرار دارد.

وی اظهارکرد: در حال‌ حاضر با دستورالعمل ابلاغی از شورای‌ عالی امنیت ملی حضور، اسکان و اشتغال مهاجرین افغان به جز خانواده شهدا و جانبازان در استان ممنوع است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از معاملات بازار سرمایه؛

      اقتصادنیوز: در معاملات یکشنبه، ۵۹ نماد صف خرید داشتند و ۷۱ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت…

    کارگزاری مفید