عاشقانه غم انگیز زیبا بروفه +عکس

کدخبر: ۶۱۵۱۱۱
اقتصادنیوز : زیبا بروفه بازیگر توانمند سینما و تلویزیون ایران است که به تازگی دلنوشته ایی تلخ و غم انگیز برای همسرش به اشتراک گذاشت.
عاشقانه غم انگیز  زیبا بروفه +عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،زیبا بروفه بازیگر نقش مهشید در سریال طلسم شدگان که بعد از 22 سال زندگی عاشقانه چند سال پیش به سوگ همسر بازیگرش نشست،به مناسبت پنجمین سالگرد فوت همسر مرحومش پیام صابری عکسی از او همراه با دلنوشته ای تلخ را منتشر نمود که بسیار مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است.

7wqjlodyTbeq

 

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون، متولد 29 شهریور 1354 در تهران است. او دارای یک خواهر و یک برادر کوچک تر از خود می باشد.

زیبا بروفه در سال 1373 در اولین تجربه های بازیگری اش با پیام صابری چهره پرداز آشنا شد و با هم ازدواج کردند، پیام صابری بازیگر، چهره پرداز و کارگردان متولد سال 1352 در بم بود که متاسفانه در18 آذر 97 در سن 45 سالگی به دلیل ایست قلبی فوت کرد. 

زیبا بروفه در آثاری چون طلسم شدگان، مسافر زمان، ریحانه، همسفر، فرستاده، پول کثیف، احضار شدگان، آخرین مجرد، دوشیزه،خانه شلوغ، شب روباه،مجید دلبندم،پرپرواز،  آسپرین ، هاتف، رخنه،  پرتقال  خونی و...بازی کرده است.

[زیبا بروفه و پیام صابری]

سلفی زیبا بروفه و همسر مرحومش پیام صابری

زنده یاد پیام صابری در سریال ریحانه با زیبا بروفه همبازی بود و به جز ریحانه در سریال کیف انگلیسی، خانه شلوغ و....نیز ایفای نقش نمود، آخرین کار او کارگردانی سریال «کوله پشتی» برای شبکه زاگرس بود. اهوار صابری ، فرزند زیبا بروفه و همسر مرحومش پیام صابری می باشد که اینطور که پیداست تمام زندگی خانم بازیگر شده و حتی برخی او را مرد جدید زندگی زیبا بروفه نیز میدانند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید