هشدار نیروی دریایی ارتش درباره سواحل مکران

کدخبر: ۶۱۵۲۰۴
قتصادنیوز: فرمانده نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: سواحل مکران ما امروز هیچ توسعه ای نیافته، که اگر این توجه جدی نشود ما زمان را از دست خواهیم داد.
هشدار نیروی دریایی ارتش درباره سواحل مکران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، امیر دریادار شهرام ایرانی، در همایش ملی توسعه سواحل مکران که در دانشگاه امام صادق برگزار شد، گفت: در حوزه اقتصاد باید به دریا توجه ویژه داشته باشیم.

خبر مرتبط
پدافند هوایی ارتش مسلح شد/ موشک مجید با پهپادهای کرار می‌آید

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز ده‌ها فروند پهپاد کرار مسلح به موشک مجید به سازمان رزم نیروی پدافند هوایی ارتش تحویل می شود.

وی در ادامه به نقشه کشور اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی از سال ۸۸ به بعد پیشروی دریایی خوبی داشته است، مقام معظم رهبری فرمودند پیشروی در دریاهای آزاد بسیار پر اهمیت است.

خبر مرتبط
خبر مهم ارتش از رونمایی یک پهپاد خاص با ماموریت ویژه

اقتصادنیوز: معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ما هم در ابعاد تاکتیکی، هم عملیاتی و هم راهبردی و هم در نوع خاصی از ماموریت، از پهپادی جدید رونمایی خواهیم داشت.

وی افزود: در دیدار با رهبر معظم انقلاب به ایشان گفتم که می خواهیم یک دور کره زمین را بزنیم و ما این کار را با ناو گروه ۸۶ به سرانجام رساندیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش، اظهار کرد: جمهوری اسلامی اینکه بتوانید عرض آرام را طی کند سابقه ای نداشته است، اما امروز به برکت انقلاب کجا هستیم. ناوشکن تمام ایرانی ساخته میشود و  تمام کره زمین را دور می‌زند.

دریادار ایرانی ادامه داد: ما دو نگاه می توانیم داشته باشیم یکی اینکه از خشکی به سمت دریا برویم و نگاه دیگر اینکه از دریا به سمت خشکی برویم که می‌بینیم کشورهای موفق از دریا به سمت خشکی رفته اند.

وی افزود: سواحل مکران ما امروز هیچ توسعه ای نیافته، که اگر این توجه جدی نشود ما زمان را از دست خواهیم داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید