نجات 11 نفر از آتش سوزی خیابان سمیه

کدخبر: ۶۱۵۷۶۱
اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار حادثه آتش سوزی یک انباری در ساختمان نیمه کاره خیابان سمیه خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۱ نفر توسط آتش نشانان نجات داده شدند.
نجات 11 نفر از آتش سوزی خیابان سمیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا؛ سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی یک انبار رنگ در خیابان سمیه خبر داد.

ملکی گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز حادثه آتش سوزی در خیابان سمیه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در طبقه منفی یک ساختمان در حال ساخت یک انبار رنگ وجود داشته که این انبار دچار آتش سوزی شده است.

ملکی ادامه داد: وسعت آتش آنقدر زیاد نیست که نیروهای کمکی به محل حادثه اعزام شوند و آتش نیز تحت کنترل آتش نشانان است.

وی تاکید کرد: جزییات بیشتر این حادثه پس از پایان عملیات مهار اعلام می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار حادثه آتش سوزی یک انباری در ساختمان نیمه کاره خیابان سمیه خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۱ نفر توسط آتش نشانان نجات داده شدند.

ملکی گفت: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت ۹ طبقه بود که در طبقه زیرزمین یک انباری کوچک سه تا چهار متری دچار حریق شده بود.

وی افزود: بر اثر این آتش سوزی دود زیادی به طبقات سرایت کرد که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شدند.

ملکی ادامه داد: آتش نشانان در محل حادثه سه زن و هشت مرد را به سلامت از محل حادثه خارج کردند که سه نفر از این افراد روی پشت بام و هشت نفر نیز در داخل ساختمان حضور داشتند.

وی اظهار کرد: عملیات مهار انجام شده و تاکنون فردی در این حادثه آسیب ندیده اما عملیات تخلیه دود از سوی آتش نشانان همچنان ادامه دارد.

به گفته ملکی، این حادثه خطری برای افراد ساکن در اطراف نداشت و با حضور به موقع آتش نشانان این حادثه در کمترین زمان ممکن مهار شد.

ملکی به پیمانکاران ساختمانی توصیه کرد که به هنگام عملیات ساخت از قرار دادن ضایعات اشتعال زا در محل خودداری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید