واکنش جهاد اسلامی به اظهارات آستین در حمایت از اسرائیل

کدخبر: ۶۱۶۶۲۶
اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: اظهارات آستین حمایت از نسل‌کشی علیه ملت فلسطین است.
واکنش جهاد اسلامی به اظهارات آستین در حمایت از اسرائیل

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این جنبش اظهارات «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا را محکوم و اعلام کرد، اظهارات آستین حمایت از نسل‌کشی علیه ملت فلسطین است.

خبر مرتبط
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: تشکیل ائتلاف چند ملیتی در دریای سرخ

وزیر دفاع آمریکا از تشکیل ائتلاف چند ملیتی برای مقابله تهدیدهای نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ خبر داد.

به نقل از سایت خبری «الغد»، جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد، اظهارات لوید آستین در سایه وجود بیش از ۲۰۰۰۰ شهید، ده‌ها هزار مجروح و در بحبوحه بمباران عمدی بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز درمانی، خدمه آمبولانس، خدمه خبرنگاران، ساختمان‌های مسکونی، چادرهای پناهجویان، نعمت بی‌شرمانه آمریکا برای دشمن اسرائیلی است تا به جنایات وحشیانه و نازیستی علیه مردم فلسطین ادامه دهد.

خبر مرتبط
احتمال حمله مستقیم آمریکا به صنعا قوت گرفت!

با بسته شدن ناگهانی یکی از شریان‌های تجاری بزرگ جهان، آمریکا و متحدانش در حال افزایش فعالیت‌های دریایی در خاورمیانه هستند و حتی ممکن است به صنعا حمله کنند.

در ادامه این بیانیه آمده‌است، تکرار ادعاهای واشنگتن توسط آستین درباره اینکه اسرائیل برای «دفاع از خود» وارد این جنگ شده‌است، گواهی بر این امر است که این آمریکا است که اشغالگران و ماشین جنگی جنایتکار آنها را هدایت می‌کند و نیز نادرستی تمام پیشنهادات سیاسی ارائه شده توسط دولت آمریکا را آشکار می‌کند.

در این بیانیه عنوان شده‌است که اعتراف آستین به اینکه دولت او همچنان تجهیزات مورد نیاز برای ادامه تجاوزات را در اختیار این رژیم قرار می‌دهد و اعلام صریح او مبنی بر اینکه هیچ محدودیت زمانی برای پایان این جنگ تعیین نخواهد شد و سپس تحریک او علیه یمن برای آنچه در حمایت از مردم فلسطین در غزه انجام می‌دهد ترجمه بی‌شرمانه استکبار آمریکا و منطق قلدری است.

وزیر دفاع آمریکا امروز در سفرش به اراضی اشغالی گفت، کشورش به حمایت از اسرائیل متعهد است و این رژیم حق «دفاع از خود» را دارد.

وی در کنفرانس خبری مشترک با «یوآو گالانت»، وزیر جنگ اسرائیل مدعی شد: این جنگ تا زمان بازگشت همه اسرای اسرائیلی ادامه دارد و «تمام قابلیت‌های نظامی حماس را نابود خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید