شرکت کسب‌وکار دنیای اقتصاد دانش‌بنیان شد

کدخبر: ۶۱۶۶۲۹
اقتصادنیوز: با تکمیل فرایند شتابدهی و تجاری‌سازی شرکت‌ها و تیم‌های مستقر در مرکز نوآوری و شتابدهی دنیای اقتصاد و پس از اخذ گواهینامه عضویت در مرکز نوآوری و شتابدهی، شرکت کسب‌وکار دنیای اقتصاد مجوز دانش‌بنیان دریافت کرد.
شرکت کسب‌وکار دنیای اقتصاد دانش‌بنیان شد

به گزارش اقتصادنیوز شرکت کسب‌وکار دنیای اقتصاد در سال 1401 به منظور تکمیل زنجیره ارزش گروه رسانه‌ای دنیای و اقتصاد در راستای حمایت از کسب‌وکارهای مرتبط با گروه و سرمایه‌گذاری در آنها آغاز به فعالیت کرد. در سال اول فعالیت این شرکت بیش از 10 تیم در مرکز نوآوری و شتابدهی دنیای اقتصاد مستقر شده و بخشی از این تیم‌ها تبدیل به شرکت‌های مستقل شده‌اند.

از طرفی شرکت کسب‌وکار دنیای اقتصاد با حفظ مواضع کلی گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مرتبط با اهداف گروه را دنبال کرده و تاکنون در بیش از سه شرکت معتبر سرمایه‌گذاری نقدی و غیرنقدی انجام داده و در ادامه نیز به دنبال گسترش فعالیت خود خواهد بود.

دنیای اقتصاد

حال با گذشت بیش از یک سال از فعالیت این شرکت و پس از طی فرایند قانونی، پس از صدور مجوز عضویت در مرکز شتابدهی و نوآوری، مجوز فعالیت دانش‌بنیان شرکت کسب‌وکار دنیای اقتصاد صادر شده است. این شرکت آمادگی همکاری و سرمایه‌گذاری در نهادهای مرتبط با زنجیره ارزش گروه رسانه‌ای دنیای اقتصاد را دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید