پاسخ فتح به اظهارات نتانیاهو/ملت فلسطین به تنهایی درباره سرنوشتشان تصمیم می‌گیرند

کدخبر: ۶۱۶۶۳۷
اقتصادنیوز: جنبش فتح با واکنش به اظهارات نخست‌وزیر اسرائیل، در بیانیه‌ای اعلام کرد که ملت فلسطین برای سرنوشت‌شان تصمیم خواهند گرفت نه طرف‌های دیگر.
پاسخ فتح به  اظهارات نتانیاهو/ملت فلسطین به تنهایی درباره سرنوشتشان تصمیم می‌گیرند

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جنبش فتح در این بیانیه به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل پاسخ داد و تاکید کرد که ملت فلسطین به تنهایی و بدون دخالت کسی درباره سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند و فتح نوار غزه را ترک نکرده است تا بار دیگر به آن بازگردد.

خبر مرتبط
واکنش جهاد اسلامی به اظهارات آستین در حمایت از اسرائیل

اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به اظهارات وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد: اظهارات آستین حمایت از نسل‌کشی علیه ملت فلسطین است.

بر اساس گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است: سرنوشت نوار غزه با سرنوشت راه حل سیاسی همه‌جانبه مسئله فلسطین مرتبط است، کرانه باختری (شامل قدس) و نوار غزه یک سرزمین یکپارچه از نظر جغرافیایی و جدایی ناپذیر هستند.

خبر مرتبط
آکسیوس فاش کرد: پیشنهاد اسرائیل برای پایان تنش‌ها با لبنان چه بود؟

پایگاه خبری آکسیوس ‌ پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای پایان دادن به تنش با لبنان را فاش کرد.

جنبش فتح در ادامه این بیانیه آورده است: ملت فلسطین که فداکاری‌های بزرگ می‌کنند و هزاران شهید، مجروح و اسیر در کرانه باختری و نوار غزه تقدیم کرده‌اند، کسانی هستند که سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و هیچ طرحی برای تجزیه فلسطین را نخواهند پذیرفت.

فتح همچنین هشدار داد که تلاش‌های اسرائیل عواقب بدی برای کل منطقه خواهد داشت.

این بیانیه پس از آن صادر شد که بنیامین نتانیاهو در سخنانی گفت: اسرائیل اشتباه اسلو را تکرار نخواهد کرد و نوار غزه توسط احزاب «افراطی» مانند فتح و حماس که چگونگی حذف اسرائیل را بررسی می‌کنند، اداره نخواهد شد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید