این مرد زنش را زنده زنده آتش زد +عکس و جزییات

کدخبر: ۶۱۶۸۰۸
اقتصادنیوز : مرد بی‌رحم که همسرش را مقابل چشمان دختر ۱۲ ساله‌اش به آتش کشیده بود پای میز محاکمه ایستاد و اشک پشیمانی ریخت.
این مرد زنش را زنده زنده  آتش زد +عکس و جزییات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رکنا، 24 دی ماه سال ۱۴۰۱ به ماموران کلانتری ۱۴۸ انقلاب خبر رسید زن ۴۵ ساله به نام مریم که بر اثر سوختگی مشکوک در بیمارستان بستری بود جان سپرده است. ماموران پیگیر ماجرا شدند و دریافتند مریم ۱۰ روز قبل در حالی که به شدت دچار سوختگی بود از سوی همسرش به بیمارستان منتقل شد اما تلاش پزشکان برای نجات وی بی‌نتیجه ماند و او جان سپرد.

 با توجه به مشکوک بودن ماجرای مرگ زن جوان ماموران به بازجویی از همسر ۵۰ ساله وی به نام امیر پرداختند.

 وی که آثار سوختگی روی دستهایش نمایان بود گفت: من و همسرم کنار بخاری نشسته بودیم اما یکباره بخاری شعله ور شد و من و همسرم در آتش سوختیم اما سوختگی های همسرم شدید بود که او را به بیمارستان منتقل کردم.

اظهارات ضد و نقیض این مرد شک پلیس را برانگیخت و وقتی ماموران پلیس  به اختلاف‌های دنباله‌ دار این مرد و همسرش پی بردند وی ادعای جدیدی را مطرح کرد.مرد 50 ساله این بار مدعی شد همسرش دست به خودسوزی زده است.

 در این میان اظهارات دختر ۱۲ ساله قربانی راز جنایت خانوادگی را فاش کرد.این دختر گفت: مادرش از سوی پدرش به آتش کشیده شده و وی شاهد جنایت آتشین بوده است.

با افشای این ماجرا احمد بازداشت شد و به قتل آتشین همسرش اعتراف کرد.وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه دهم دادگاه کیفری ۱ یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 در این جلسه مادر و 2 دختر قربانی برای احمد حکم قصاص خواستند .

دختر20 ساله قربانی  در حالی که اشک می ریخت گفت: پدر و مادرم همیشه با هم درگیر بودند. آخرین بار پدرم مقابل چشمان خواهر ۱۲ ساله ام مادرم را به آتش کشید. من و خواهرم نمی‌توانیم از خون مادرمان گذشت کنیم به همین خاطر قصاص می‌خواهیم .

شاهد 12 ساله نیز گفت: مدتی بود دعواهای پدر و مادرم شدید شده بود. آخرین بار وقتی با هم درگیر شدند پدرم از خانه بیرون رفت و با یک گالن بنزین به خانه برگشت.او در آشپزخانه بنزین را روی مادرم پاشید و او را به آتش کشید. من با جیغ و فریاد همسایه ها را با خبر کردم اما پدرم به دروغ گفت مادرم خودسوزی کرده است. تا اینکه بعد از مرگ مادرم حقیقت را به دایی ام گفتم.

وقتی احمد روبه روی قضات ایستاد اشک پشیمانی ریخت اما مدعی شد قصد کشتن همسرش را نداشته است.

 وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت :من و همسرم مدتی بود با هم اختلاف داشتیم. درگیری میان ما بالا گرفته بود و من تحت فشار روانی زیادی بودم. آخرین بار وقتی با هم درگیر شدیم کنترل اعصابم را از دست دادم و برای اینکه همسرم را بترسانم گالن بنزین را روی او پاشیدم. اما چون اجاق گاز روشن بود همسرم آتش گرفت. من بلافاصله سعی کردم آتش را خاموش کنم به همین خاطر دست‌هایم دچار سوختگی شد. من همسرم را به بیمارستان رساندم .اما کار از کار گذشته بود .من از مرگ همسرم پشیمان هستم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید