توصیف ویژه حسین الله کرم از همسر دومش

کدخبر: ۶۱۷۰۶۵
اقتصادنیوز :حسین الله کرم گفت: «من در یکی از مکاتبات با همسر اولم داشت تاکید کرده بودم که اگر شهید شدم، حتما ازدواج کنند، زیرا پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت با تارک‌الدنیا بودن، موافق نبودند. ایشان هم در مکاتبه‌ای همان را به من گفتند، لذا بعد از برگزاری سال ایشان، به فکر ازدواج افتادم و پس از بررسی با فردی از جنس ویژه ازدواج کردم.»
توصیف ویژه حسین الله کرم از همسر دومش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رویداد 24، حسین الله‌کرم در مهر ماه سال ۸۹ با روزنامه تهران تایمز داشته ماجرای ازدواجش را روایت کرده است.

او در این مصاحبه با اشاره به فوت همسر اولش و توصیه‌اش به الله‌کرم برای ازدواج می‌گوید: «من در یکی از مکاتبات به ایشان تاکید کرده بودم که اگر شهید شدم، حتما ازدواج کنند زیرا پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت با تارک‌الدنیا بودن، موافق نبودند. ایشان هم در مکاتبه‌ای همان را به من گفتند، لذا بعد از برگزاری سال ایشان، به فکر ازدواج افتادم و پس از بررسی با فردی از جنس ویژه ازدواج کردم.»

الله‌کرم در توصیف همسر دومش می‌گوید: «ایشان همسر شهید است. ۲۷ سال پس از شهادت همسرش با اراده فوق العاده‌ای به تربیت ۳ فرزند خردسال شهید پرداخت و آنها را تا تحصیلات دانشگاهی و ازدواج موفق همراهی ‌کرد، لذا ویژه هستند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید