تغییر ساعت حرکت متروی پرند + جزئیات

کدخبر: ۶۱۷۴۹۷
​ اقتصادنیوز : مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از تغییر ساعت حرکت متروی پرند از امروز- دوم دی‌‎ماه- خبر داد.
 تغییر ساعت حرکت متروی پرند + جزئیات

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  مسعود درستی از تغییر ساعت کاری متروی پرند- تهران خبر داد و گفت: از امروز ساعت آغاز به کار مترو پرند ۳۰ دقیقه جلوتر خواهد بود و از ۷ به ۶:۳۰ صبح تغییر خواهد کرد.

خبر مرتبط
حادثه مرگبار در خط 6 مترو تهران / ماجرا چیست؟

پس از ورود مردی جوان به حریم ریلی در ایستگاه متروی شهید رضایی در خط شش و برخورد با قطار، این شهروند به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. اخبار رسیده بر اساس گفته‌های شاهدان عینی حاضر در ایستگاه مترو نشان از مرگ این شهروند دارد.

وی همچنین اعلام کرد: با تأیید مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در هیئت تطبیق، بهای بلیت متروی تهران- پرند با استفاده از کارت بلیت ۱۳ هزار و ۶۵۰ تومان و بلیت تک نفره ۱۵ هزار تومان است.

بر اساس گزارش سایت شهر، جدول زمانبندی تردد مترو پرند از ایستگاه شاهد باقرشهر ۵:۳۰، ۷:۳۰، ۹:۳۰، ۱۱:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ است و از پرند آخرین سرویس ساعت ۱۸:۳۰ حرکت کرده و شرح سرویس های بدین صورت است: ۶:۳۰، ۸:۳۰، ۱۰:۳۰  ،۱۲:۳۰  ۱۶:۳۰ ،۱۴:۳۰ در مجموع هفت قطار مترو در روز هر یک ساعت در این مسیر تردد می‌کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید