تهران باز هم در مدار آلودگی

کدخبر: ۶۱۷۶۰۷
اقتصادنیوز : بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۱۴ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط نارنجی است.
تهران باز هم در مدار آلودگی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر ، بر اساس آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۱۴ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط نارنجی است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۳۷ قرار گرفته بود و هوا برای گروه‌های حساس جامعه آلوده و در وضعیت نارنجی قرار داشت.

خبر مرتبط
مجلس برای کاهش شاخص آلودگی هوا چه برنامه ای دارد؟

اقتصادنیوز :عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت که تجربه دنیا و آمارهای دستگاه‌های زیست محیطی حاکی از آن است که استفاده از خودورها و موتور سیکلت‌های برقی نقش موثری در کنترل معضل آلودگی هوا دارد.

تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۱۸۳ روز هوای قابل قبول، ۷۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۰ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۴۶ روز هوای قابل قبول، ۱۱۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۶ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید