سیگنال مهم فرمانده ارتش به نیروهای مسلح/ آماده باشید

کدخبر: ۶۱۷۸۴۱
اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش تاکید کرد که نیروهای مسلح، یک ملت و مجموعه ای از آنهایی که قرار است از آرمان ها و تمامیت ارضی و استقلال و ناموس و کیان ملت دفاع کنند باید همواره در اوج قدرت و آمادگی باشند وگرنه خوی استکباری شیاطین راه را بر استقلال و پیشرفت آنها خواهد بست.
سیگنال مهم فرمانده ارتش به نیروهای مسلح/ آماده باشید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، در مراسم رونمایی و الحاق  دستاوردهای نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: این روزها جهان تحت الشعاع نام بلند فلسطین و صبر و مقاومت کم نظیر مردم مظلوم و مقتدر غزه است.

خبر مرتبط
نیروی دریایی ارتش از کدام دستاوردهای جدیدش رونمایی کرد؟

اقتصادنیوز :صبح امروز با حضور امیر سرلشکر موسوی دستاوردهای جدید نیروی دریایی ارتش رونمایی شد.

وی با بیان این‌که «دنیا شاهد تقابل خباثت و جنایت در مقابل مظلومیت،  اقتدار و مقاومت است»، ادامه داد: برای کسانی که می‌خواستند حق و باطل را بشناسند این روزها شفاف‌ترین و  صریح‌ترین عرصه تمییز حق از باطل در گستره غزه فراهم شده است. هابیل و قابیل، ابراهیم و نمرود، موسی و  فرعون اردوگاه  یزدید و یزیدیان و قافله حسینی امروز به عیان در غزه مشخص است. شاید یکی از برجسته‌ترین نتایج اتفاقات این هفتاد و هشت روزی که گذشت این باشد که آن‌چه که سال‌ها می‌گفتیم زوج خبیث آمریکای جنایتکار و رژیم نحس و نامشروع صهیونیستی امروز نه تنها اثبات شده، بلکه حتی برای خود ما هم روشن‌تر و دقیق تر شده که آمریکای جنایتکار،  انگلیس خبیث و رژیم جعلی صهیونیستی یکی هستند که در چهره های مختلف خود را نشان می‌دهند.

خبر مرتبط
پیام مهم فرمانده کل ارتش منتشر شد

اقتصادنیوز: امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت سه تن از کارکنان نیروی زمینی ارتش، پیام صادر کرد.

وی ادامه داد: بی آبرویی اردوگاه شیطان و شیاطین در مقابل راه خدا و حق مشخص شد و همه به چشم خواهیم دید که حق بر باطل پیروز خواهد شد. این حوادثی که پیش آمد یک موضوع دیگر را برای بعضی ساده اندیشان روشن تر کرد و آن این است که ما هر چه  می توانیم باید  قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم. نیروهای مسلح، یک ملت و مجموعه ای از آنهایی  که قرار است از آرمان ها و تمامیت ارضی و استقلال و ناموس و کیان ملت دفاع کنند باید همواره در اوج قدرت و آمادگی باشند وگرنه خوی استکباری شیاطین راه را بر استقلال و پیشرفت آنها خواهد بست.
وی با بیان اینکه ما هر روز به دنبال تقویت قدرت دفاعی خود هستیم، گفت: از مهمترین لوازم توسعه دریا محور و استفاده هر چه بیشتر از مواهب اقیانوس ها داشتن یک نیروی  دریایی قوی، راهبردی و مقتدر است.

 فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: یک نیروی دریایی قوی و راهبردی باید بتواند به بهترین نحو ممکن، از خود و منافع ملت در هر کجای جهان که لازم باشد دفاع کند؛ همچنین بتواند در مقابل تهدیدات احتمالی و مقابل دشمنان بایستد و فاتح و پیروز بیرون بیاید.

وی با تاکید بر این‌که «عقل و تجربه نشان داده که باید هر روز قوی‌تر شد»  گفت: در مجموعه تدابیر فرماندهی معظم کل قوا ( مدظله العالی)  می‌بینیم که همواره بر تقویت توان دفاعی تاکید فرمودند و از همه بالاتر  فرمان خداوند در قرآن است. آن‌چه که امروز شاهدیم لبیک نیروی دریایی راهبردی ارتش به فرامین، الزامات و بایدها برای سربلندی ایران عزیز و ملت بزرگ ایران است. برای رسیدن به نیروی دریایی‌ که در شان ملت ایران باشد هنوز میدان وسیعی از نیازها از یک یک سو و از این سو ایمان، همت، شجاعت، تجربه، به دل کار رفتن و فناوری پیش رو داریم که باید محکم پیش برویم. به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر چه پیش برویم این راه باز است و برکت این تلاش ها بنا به فرمان خداوند بزرگ شامل همه مجاهدان  راه خدا خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: خداوند بزرگ را برای تمامی موفقیت ها، پیشرفت ها و افتخاراتی که به دست توانمند شما جوانان برومند این آب و خاک آفریده شاکرم و از شما همرزمان عزیز، فرمانده نیروی دریایی ارتش، برادران عزیز در مجموعه صنایع وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها، مراکز پژوهشی و نخبگان صمیمانه تشکر می کنم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید