قیمت گزاف اجاره کارت سوخت/ سالی 20 میلیون تومان!

کدخبر: ۶۱۷۸۷۷
اقتصادنیوز: موضوع اجاره کارت سوخت‌ها این روزها در فضای مجازی حسابی فراگیر شده است و به نظر می رسد که نیازمند توجه و نظارت دقیق‌تری است.
قیمت گزاف اجاره کارت سوخت/ سالی 20 میلیون تومان!

به گزارش اقتصادنیوز، سهمیه بندی بنزین در کشور عاملی شده است تا کارت‌های سوخت به جایگاه مهمی که در گذشته دور داشته‌اند، بازگردند و خواهان بسیاری در بین اهالی جامعه پیدا کنند.

در واقع قیمت پایین‌تر بنزین سهمیه‌ای در مقابل نرخ آزاد برای افرادی که عمده فعالیت روزانه خود را با وسایل نقلیه انجام می‌دهند بسیار مقرون به صرفه‌تر است و این نیاز مهم عاملی شده است تا برخی به فکر کسب سود از این راه بیفتند و از این نمد کلاهی برای خود ببافند.

تنها کافی است که سری به فضای مجازی یا سایت‌های اینترنتی بزنید تا شاهد آگهی‌هایی با عنوان اجاره کارت سوخت باشد. آگهی‌هایی که در نگاه نخست بسیار کنجکاوی برانگیز است اما وقتی به جزییات بیشتر این آگهی‌ها نگاهی می‌اندازیم متوجه می‌شویم که برخی از افراد کارت‌های سوخت خود را به قیمتی گزاف برای بازه‌های زمانی متفاوتی اجاره می‌دهند و از این طریق درآمد قابل توجهی هم برای خود دست و پا کرده‌اند.

طبق آنچه سایت روزگار خودرو در این باره آورده است، یکی از تبلیغ کنندگان کارت سوخت پراید خود را سالی ۲۰ میلیون تومان به صورت یکجا اجاره می‌دهد. همچنین فرد دیگری در یک آگهی، کارت سوخت خود را به صورت ماهیانه به مبلغ ۶۰۰ هزار تومان اجاره می‌دهد.

موضوعی که حکایت از باز شدن مسیری تازه برای سودجویی برخی از افراد است و باید نظارت بیشتری بر موضوع اجاره کارت سوخت‌ها صورت گیرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید