واکنش سید حسن نصرالله به حادثه انفجار کرمان+ فیلم

کدخبر: ۶۱۹۹۰۷
اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان در پی حادثه انفجار در گلزار شهدای کرمان گفت: به خانواده کسانی که در کنار مزار پاک شهید سلیمانی در کرمان به شهادت رسیدند، تسلیت میگوییم.
واکنش سید حسن نصرالله به حادثه انفجار کرمان+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سید حسن نصرالله عنوان داشت: ما به تمام مسلمانان میلاد حضرت زهرا علیها السلام، سرور زنان جهان را تبریک میگوییم.

خبر مرتبط
واکنش سرلشکر باقری به حادثه انفجار کرمان/ به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام هستند!

اقتصادنیوز: رئیس ستادکل نیروهای مسلح در واکنش به حادثه کرمان نوشت: دشمن قصد دارد تا به زعم خود ملت ایران را از ادامه راه شهیدان دچار تردید کنند و میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند.

وی تصریح کرد: به خانواده کسانی که در کنار مزار پاک شهید سلیمانی در کرمان به شهادت رسیدند، تسلیت میگوییم، آن شهداء در همان مسیری هستند که فرمانده سلیمانی در آن حرکت کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان عنوان داشت: ما مجددا شهادت شهید فرمانده بزرگ قاسم سلیمانی و دوستانش از شهدای ایرانی و شهید فرمانده بزرگ حاج ابو مهدی المهندس و برادرانش را تبریک و تسلیت میگوییم.

خبر مرتبط
فوری/رهبر انقلاب در پی حادثه انفجار کرمان پیام صادر کردند

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی وقوع انفجار در گلزار شهدای کرمان پیامی صادر کردند.

وی تصریح کرد: شهادت صالح العاروری و دوستانش در تجاوز اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت را تسلیت و تبریک میگوییم. ما او را از ۳۰ سال قبل میشناختیم. او خدمتگزار این مقاومت و مسیر بود. او فرمانده جهادی بزرگی بود که عمر خود تا شب شهادتش را در جهاد، مقاومت، کار و اسارت سپری کرد.

سید حسن نصرالله خاطرنشان کرد: شهدای امروز در کرمان من را به یاد سخن رهبر انقلاب انداخت که قاسم سلیمانیِ شهید دشمنان را بیشتر از قاسم سلیمانی زنده میترساند.

وی اظهار کرد: حاج قاسم سلیمانی تلاش میکرد تمامی جنبش های مقاومت به سطح خودکفائی برسند تا بر توانمندی ها و پتانسیل های خود متکی باشند.

دبیرکل حزب الله لبنان عنوان  داشت: قهرمانی ها در فلسطین و دستاوردهای میدانی ماحصل کار امروز یا یک سال نیست، بلکه نتیجه دو دهه زمان است.

وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی در این نبرد قویاً حضور دارد و آنچه که امروز شاهدش هستیم، از ثمره های جانفشانی های این فرمانده جهادی بزرگ است.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: دستاوردها در غزه زائیده دو دهه تلاش باپشتکار است و حاج قاسم و نیروی قدس با آنها بودند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که جوانان عراقی در سال ۲۰۰۳ تصمیم به مقاومت در مقابل اشغالگر گرفتند، حاج قاسم برعهده گرفت که به هر شکلی از آنها حمایت کند. حاج ابو مهدی المهندس نیز شخصیت اصلی بین حاج قاسم و جنبش های مقاومت عراق بود.

سید حسن نصرالله گفت: مقاومت بین سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۱ آمریکایی ها را وادار به خروج کرد. مقاومت عراق هسته حشد شعبی را در عراق شکل داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید