واکنش وحیدی به مطلب یک روزنامه/ فرصت در هیات‌های اجرایی کم بود نه کل انتخابات

کدخبر: ۶۲۰۸۲۹
اقتصادنیوز: وزیر کشور در واکنش به مطلب یک روزنامه گفت: یک روزنامه خاص از صحبت‌های من درباره فرصت بررسی صلاحیت‌ها برداشت اشتباهی کرده است.
واکنش وحیدی به مطلب یک روزنامه/ فرصت در هیات‌های اجرایی کم بود نه کل انتخابات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، احمد وحیدی در حاشیه دیدار با استانداران درباره زمان هیات های اجرایی برای بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس اظهار کرد: بیشتر از ۱۱ هزار نفر در هیات‌های نظارت تایید صلاحیت شده‌اند و اکنون انتخابات وارد یک مرحله جدیدی شده است. فرصت اعتراص وجود دارد و کسانی که رد صلاحیت شده یا عدم احراز خورده‌اند می‌توانند اعتراض کرده و مدارک خود را ارائه دهند.

خبر مرتبط
روزنامه اصولگرا: وزیر کشور، مردم را عصبانی می کند

روزنامه اصولگرا اظهارات وزیرکشور در باره ردصلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس را به چالش کشید.

وی ادامه داد: یک روزنامه خاص از صحبت‌های من درباره فرصت بررسی صلاحیت‌ها برداشت اشتباهی کرده است. هیات‌های اجرایی برای بررسی صلاحیت‌ها ۱۰ روز فرصت داشتند و این فرصت کم بود اما در قانون جدید فرصت بیشتری برای بررسی صلاحیت‌ها در نظر گرفته شده است. هیات‌های اجرایی ۱۰ روز و ۵۰ روز هیات‌های نظارت و ۳۰ روز شورای نگهبان فرصت بررسی دارند؛ بنابراین فرصت بررسی صلاحیت‌ها بیشتر شده اما فرصت هیات‌های اجرایی ۱۰ روز بود که آن‌ها شاید فرصت  بررسی همه موارد را نداشتند و برای برخی عدم احراز خورده بود. برخی مثلا مدارک پنج سال فعالیت خود را ارائه نکرده و به همین دلیل عدم احراز خورده‌اند ولی در ۵۰ روز بعدی فرصت ارائه این مدارک خود را داشته‌اند الان هم فرصت اعتراض وجود دارد و شورای نگهبان ۳۰ روز فرصت بررسی اعتراض دارند. برخی بد برداشت کرده‌اند که من یک جا گفته‌ام فرصت کم بوده و یک جا گفته‌ام فرصت کافی بوده است رسانه ها باید به حرف‌ها دقت کنند.

خبر مرتبط
دستگیری برخی از عوامل حادثه تروریستی کرمان

اقتصادنیوز : وزیر کشور خبر داد که برخی از عواملی که در انفجارهای کرمان نقش داشتند، دستگیر شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید